بستن

سرقت برق‌آسا از سه خانه شهرک رزمندگان

گریشنا: دیشب ۱۰ مهرماه سارقین سه خانه را به صورت پی‌درپی در شهرک رزمندگان و پاسداران سرقت کردند.

در این سرقت منازل آقایان عزیز نوبهار، حسن پورشمسی و جانعلی خوشاب سرقت شد. منزل نوبهار در خیابان پیامبر اعظم، منزل حسن پورشمسی در انتهای شهرک پاسداران و منزل خوشاب در شهرک رزمندگان قرار دارد.

نوبهار می‌گوید: ساعت ۷ شب از منزل خارج شدیم و ساعت حدود نه و نیم که برگشتیم دیدیم در هال باز است و وسایل منزل به هم ریخته است.» سارقین با شکستن قفل جوفی هال وارد منزل شده بودند و با هم ریختن وسایل اقدام به سرفت کردند.

نوبهار می‌گوید:«باید از نیروی انتظامی تشکر کنم که به محض تماس، نیروهای ۱۱۰ و آگاهی در محل حاضر شدند. امیدوارم تحقیقات آن‌ها نیز به سرعت به نتیجه برسد.»

سارقین در فرصت چهار ساعتی از ساعت هفت تا یازده شب به سه خانه سر زده و سرقت کرده‌اند. در بین راه سارقین سری نیز به مسجد نیمه تمام محل زده و بخشی از کابل‌های موجود در مسجد را به سرقت برده‌اند.

ارزش اموال مسروقه چندان زیاد نیست اما مساله‌ای که نگرانی را به وجود آورده است از بین رفتن امنیت محله و سرعت سارقین در انجام کار است. به گفته یکی از اهالی شهر رزمندگان: «تاریک بودن کوچه‌ها و معابر شهرک کار سارقین را ساده و شناسایی آنان را سخت می‌کند.»

پورشمسی که دبیر آموزش و پرورش است. می‌گوید: «وقتی من با نیروی انتظامی تماس گرفتم در محل حاضر شدند , گفتند امشب چندین سرقت انجام شده و در محل‌های دیگر مشغول بررسی بوده‌اند. بعد از آن با دقت وسواس خاصی محل را بررسی کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.» پورشمسی معتقد است که افزایش نیروهای انتظامی می‌تواند در این موارد باعث اطمینان بیشتر مردم شود.

نوبهار می‌گوید من بعد از پیگیری از طریق نیروی انتظامی به قاسم فرسوده کارشناس انتظامی فرمانداری گراش و حبیب مهرابی، مهندس هرمزی و محمد ناصری اعضای شورای شهر نیز مراجعه کردم و آن قول پیگیری موضوع را دادند .

جمعی از اهالی شهرک رزمندگان خواهان پیگیری مجدانه مسئولین انتظامی و سیاسی شهر برای جلوگیری از تکرار این گونه موارد شدند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

8 نظر

  1. هم زمانی هفته نیروی انتظامی و افزایش سرقت ها و عدم امنیت مایه تعجب عمومی است. و این مایه شرمساری است اگر مردم اعتراض به نبود امنیت داشته باشند شاید دوباره ……………………….

  2. بعضی ها فکر میکنند سرقت مخصوص پول و طلاست در حالی که سرقت واقعی سرقت امنیت و آرامش است.
    «دو نعمت مجهول است نعمت سلامتی و امنیت» پیامبر (ص)

  3. واقعا این موضوع موجی از نگرانی را برای مردم محله و حتی محله ی بیدله به وجود اورده است.
    دیروز هر کجا محله سر میزدم بحث سر این موضوع بود و میگفتند دیگه قفل هم به کار نمیاد.
    سابقه سرقت های این چنینی قبلا هم در بیدله اتفاق افتاده است اما متاسفانه سارق با کمک اهالی محل بعدا شناسایی شد ولی در کمال تعجب چند ماه بعد ازاد شد و راست راست داره میگرده

    ما دوست نداریم نیروی انتظامی را زیر سوال ببریم ولی دوست دارم این سوال را از جناب سرهنگ انصاری بپرسید که ایا شخصا لب خیابون ایستادن و پلاک جدید و قدیم موتورها رو گیر دادن و مردم مظلوم رو اون جوری در خیابان زشت کردن واجب تر است یا برقراری امنیت ایا این موضوع مهم تر است یا اینکه وقتی از فاصله ۵٠٠ متری مقر فرماندهی تیراندازی میشود و اموال مردم به سرقت میرود؟

    به هر حال نیروی انتظامی مسول امنیت شهر است و وظیفه دارد در قبال اینگونه موارد پاسخگو باشد.
    ما از مسولین میخواهیم که پیگیر این ماجرا باشند چرا که در حال بخاطر عدم امنیت محل ارامش ساکنین ان نیز از دست رفته است.

  4. باز چرا این همه بی امنیت شده شهرمون
    از نیرو ی انتظامی خواهش میکنیم اول هرچی سریعتر به دنبال دستگیری سارقان باشد ودوم بعد از دستگیری به شدت تمام با آنان برخورد شود به مراجع قضایی تحویل داده شود.
    نه اینکه بعد از دستگیری یه پرونده برایش تشکیل شود وبعدش هم از پشت کار ازادش کنن .
    از نیروی اتظامی خواهش دارم به جدیت برخوردکنه وهرچیسریعتر جواب این موضوع رادر اختیار مردم بگذارد

  5. وقتی پرسنل نیروی انتظامی ماشینی را می بینند که فقط سایه آن زیز تابلو توقف ممنوع می باشد وبه سرعتی مافوق سرعت نور قبض جریمه را صادر وبه ان می چسباند کاش کمی از این دقت وسرعت عمل را در ایجاد امنیت داشتند مگر اینجا مانند شهرهای بزرگ برایشان دوره های اموزشی نمی گذارند تا کمی نحوه رفتار با بردم را یاد بگیرند حداقل همانند شهریتان همسایه !!

  6. بنده هم بهنوبه خود هفته نیروی انتظامی رو به همه خدمتگزارن واقعی این قشر تبریک و تهنیت عرض می نمایم امیدوارم در سایه توکل به خدا در وظایفشان موفق باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top