بستن

مراسم صبحگاه مشترک در حسینیه‌ی ابوالفضل(ع)

امروز سی‌ویکم شهریور مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالروز شروع جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس در حسینیه‌ی ابوالفضل(ع) برگزار شد.

در این مراسم نیرو‌های ناحیه مقاومت بسیج، فرماندهان نیروی انتظامی و روسای ادارات حضور داشتند، سرگرد مفتاح فرمانده‌ی ناحیه‌ی مقاومت بسیج طی سخنانی به اهمیت برگزاری و یادبود هفته‌ی دفاع مقدس اشاره کرد و به روسای نیروی انتظامی پیشنهاد داد برای گرامی‌داشت این هفته با چفیه در محل کار خود حاضر شوند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی جعفری دیگر سخنران برنامه بود.

اهدای جوایزی به کارمندان رزمنده از سوی ناحیه‌ی مقاومت بسیج و و تجلیل از ده نفر از روسای ادارات از دیگر برنامه‌های این صبحگاه مشترک بود و با پذیرایی صبحانه این مراسم به پایان رسید.

عکس‌های عبدالرضا افشار را از این مراسم ببینید.

 

1 نظر

  1. ما فکر می کردیم نیروی انتظامی بیاید همه چیز خوب می شود ولی بدتر شده. نیروی انتظامی از صبح در بازار می گردند و همه ی ماشین ها را جریمه می کنند و باعث شده مشتریان ما که از شهرهای اطراف می آیند همه به لار بروند. وقتی می پرسیم دیگر نمیایید می گویند هر دفعه جریمه می شویم. نه جای پارکی هست و نه پارکینگ عمومی. هر جا پارک کنی توقف ممنوع است و جریمه می کنند. آخه مردم چه گناهی دارند که جای پارک نیست. یک خیابان که بیشتر نداریم. شهرداری چرا پارکینگ عمومی نمی زند. چرا مثل شهرهای دیگهر کارت پارک نداریم. خود ما چه گناهی داریم. بعدش خودشان از خودشان تشکر می کنند که فلان کار را کردند. از اینجا تا شمال رفتیم برگشتیم یکی نگفت خرتان و چند. ولی رسیدیم گراش جریمه کردند. هر چه می کشیم از بی کفایتی مسوئلین است. شورا مگر به داد ما برسد. منتظر می مانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top