بستن

داوران درجه ۳ فوتبال در تست بدنی

پنجم مهر ماه داوران درجه ۳ فوتبال لار، گراش، خنج، اوز، لامرد، قیر‌وکارزین برای داوری و شرکت در مسابقات استانی در گراش تست بدنی می‌شوند.

این تست پنجم مهر ماه، ساعت سیزده در ورزشگاه شهدای گراش انجام می‌شود.

عبدالرضا حسین‌پور داور ملی و رئیس کمیته‌ی داوران فوتبال طی گفت‌وگو با خبرنگار گریشنا گفت:«داوران درجه‌ی ۳ شهرستان‌ها هر سال از سوی کمیته‌ی داوران آن شهرستان تست بدنی می‌شدند اما امسال برای داشتن نظارت بیشتر، تست داوران درجه‌ی ۳ به صورت متمرکز  و با نظارت یک نماینده از استان تنها در چند شهرستان از استان برگزار می‌شودو با توجه به فعالیت‌ و عملکرد خوب کمیته‌ی داوران، شهرستان گراش به عنوان یکی از شهرستان‌های میزبان انتخاب شده است.»

 حسین‌پور که به این موضوع خوش‌بین بود در ادامه حرف‌هایش گقت:« این مساله می‌تواند استارتی باشد برای فعالیت بیشتر کمیته‌ی داوران در آینده و درخواست برگزاری کلاس داوری درجه ۳ و یا کلاس‌های ارتقا.»

بعد از انجام تست نتایج به شیراز فرستاده می‌شود و داوران درجه‌ی ۳ در صورت قبولی در آن در رده‌های پایه، جوانان، امید و حتی در مسابقات بزرگسالان نیز به کار گرفته می‌شوند.

عبدالحمید عبدالی، مهدی آذرافروزی،محمد‌کاظم عابد و محمد‌جواد افشار از گراش جز داوران فعال و واجد‌شرایط برای شرکت در این تست هستند. به گفته‌ی حسین‌پور این افراد در لیگ یک و لیگ برتر استان نیز فعالیت داشته‌اند.

رئیس کمیته‌ی داوران فوتبال به تست داوران درجه ملی و درجه‌ی ۱ و ۲ استان نیز اشاره کرد و گفت:« بیستم خرداد ماه هر سال این تست در حافظیه‌ی شیراز برگزار می‌شود که خودم در درجه‌ی ملی و مجید افشار و محمد غفاری در درجه ۱ مجاز به شرکت در آن شدیم و توانستیم با موفقیت آن را سپری کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top