بستن

گزارش لحظه به لحظه‌ی بازی هلال احمر گراش و نوین نوفرست بیرجند

 گریشنا: تیم هلال احمر گراش در دومین بازی خود در لیگ دسته سه کشور، امروز سه‌شنبه ۲۶ شهریور در ساعت ۱۶:۱۵ به زمین تیم نوین نوفرست بیرجند می‌رود. ابوالحسن محمودی خبرنگار ویژه‌ی گریشنا که با این تیم به بیرجند سفر کرده است، لحظه به لحظه‌ی این بازی را از ورزشگاه ۵ هزار نفری آزادی این شهر گزارش می‌کند.

نتیجه نهایی بازی:

نوین نوفرست صفر – هلال احمر صفر

بعد از بازی: هم‌اکنون تیمی از خبرنگاران شبکه خراسان در حال مصاحبه با ابوالحسن محمودی خبرنگار ویژه‌ی گریشنا و نشریه افسانه گراش هستند.

او با سفر به بیرجند همراه تیم هلال احمر، این بازی را به صورت لحظه به لحظه از ورزشگاه گزارش کرد. این مصاحبه امشب ساعت ۸ از شبکه خراسان پخش خواهد شد.

عکس‌های عبدالرضا حسین‌پور را از نیمه‌ی اول بازی ببینید:

دقیقه نود و چهارم: بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه نود: شوت سید قاسم استخر که از یک ریباند حاصل شده بود با سرانگشت دروازه‌بان نوین به کرنر رفت. این خطرناک‌ترین فرصت هلال احمر در این بازی بود.

داور بازی وقت تلف‌شده‌ی نیمه‌ی دوم را دو دقیقه اعلام کرد.

دقیقه هشتاد و پنجم: دومین تعویض برای هلال احمر: محمدعلی بیداد با شماره ۱۷ جای امید مرادی با شماره ۲۱ را در زمین گرفت.

دقیقه هشتاد و یکم: تعویض برای نوین نوفرست: مهدی شکری با شماره ۱۵ بیرون رفت و میثم فدویان با شماره ۲۵ وارد بازی شد. این دومین و آخرین تعویضی نوین بود.

دقیقه هشتادم: ضربه سر امید مرادی توپی که در محوطه شش‌قدم دروازه نوین نوفرست از یک ریباند حاصل شده بود، در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت.

دقیقه هفتاد و یکم: کارت زرد برای نوین نوفرست: بازیکن شماره ۶ این تیم به دلیل خطا روی مرتضی کمالی کارت زرد گرفت. ضربه‌ی آزادی که از این خطا حاصل شد، سودی برای هلال احمر نداشت.

دقیقه شصت و هشتم: مهاجم نوین در درون محوطه جریمه به زمین افتاد اما داور اعتقادی به خطا نداشت. این تصمیم سر و صدای تماشاگران و نیمکت تیم نوین را در آورد.

دقیقه شصت و سوم: بعد از پرتاب اوت جوکار از سمت چپ و در یک ریباند، ضربه سرکش مرتضی کمالی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه شصت و دوم: تعویض برای نوین نوفرست: بازیکن شماره ۱۰، آیمان آتش‌افراز از بازی خارج شد و به جای او روح‌الله نوفرستی با شماره ۶ در ترکیب تیم جای گرفت.

سخنگویی در ورزشگاه حضور ندارد که این تعویض‌ها و جریانات دیگر بازی را اعلام کند.

دقیقه پنجاه و نهم: بازی خوب مصطفی رادمرد و کل خط دفاع هلال احمر نیمکت این تیم را به وجد آورده است.

دقیقه پنجاه و پنجم: بر خلاف نیمه اول، بازی با برتری نسبی نوین نوفرست در جریان است.

دقیقه پنجاه و دوم: در پی یک سانتر از سمت چپ محوطه جریمه هلال احمر، ضربه سر مهاجم نوین در محوطه شش قدم به بیرون رفت.

دقیقه چهل و نهم: به دلیل مصدومیت مدافع نوین در محوطه جریمه خودی، بازی یک دقیقه‌ای است که متوقف شده است.

با رخت بر بستن آفتاب از ورزشگاه، آرام آرام به تعداد تماشاگران بازی افزوده می‌شود. در حال حاضر حدود صد تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

ساعت ۱۷:۲۷ دقیقه: نیمه دوم بازی آغاز شد.

در بین دو نیمه، یک تغییر در ترکیب تیم هلال احمر رخ داد: خلیل کهندلی به دلیل مصدومیت جای خود را به مصطفی رادمرد داد. بدین ترتیب، رادمرد به خط دفاع رفت و رضا جوکار که در دفاع چپ بازی می‌کرد به خط هافبک منتقل شد.

بین دو نیمه بازی: اختصاص دیرهنگام رختکن به تیم هلال احمر باعث شد وسایل تیم کنار نیمکت گذاشته شود. بازیکنان این تیم در بین دو نیمه هم وارد رختکن نشدند. این در حالی است تیم میزبان در رختکن خود حضور دارد.

دقیقه چهل و پنجم: داور بازی یک دقیقه وقت تلف شده برای نیمه اول منظور کرد. در نهایت، بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

خلیل کهندلی که در اواخر نیمه اول از ناحیه ساق پای چپ دچار مصدومیت شدیدی شده بود همچنان در کنار زمین مداوا می‌شود. به نظر می‌رسد مصدومیت او جدی است.

دقیقه چهل و سوم: عدم حضور نیروهای امدادی در ورزشگاه باعث شد بازیکن مصدوم تیم نوین را یک داور و یک بازیکن ذخیره به بیرون هدایت کنند. تنها یک پزشک در ورزشگاه حضور دارد.

دقیقه چهل و دوم: سه بازیکن از هلال احمر، یعنی مصطفی رادمرد، علی غلامی، و حمید رحیمی در پشت دروازده دروازه تیم خود مشغول گرم کردن‌اند.

امید مرادی و خلیل کنهدلی از گزینه‌های تعویض شدن در این تیم‌اند. به نظر می‌رسد فرسوده از کیفیت بازی آنها چندان راضی نیست.

دقیقه سی و پنجم: هر چند هلال احمر چند دقیقه‌ایست بر تیم نوین برتری نسبی دارد، اما دقایقی است که نتوانسته است خطری بر روی دروازه این تیم ایجاد کند.

جایگاه تماشاگران ورزشگاه آزادی بیرجند، بر خلاف ورزشگاه شهدای گراش، دارای صندلی است.

دقیقه سی‌ام: کمک داور دومین آفساید هلال احمر گرفت.

کیفیت نسبتا خوب زمین چمن ورزشگاه باعث شده است هلال احمر بیشتر روی زمین کار کند.

دقیقه بیست و دوم: خطای خطرناک کاپیتان تیم نوین بر روی سعید چترآبگون در میانه میدان باعث اعتراض نیمکت تیم هلال احمر شد. داور در این صحنه از کارت خود استفاده نکرد.

در نبود چند بازیکن کلیدی هلال احمر، بیشترین امید این تیم به گل‌زنی به چترآبگون است.

دقیقه هفدهم: هافبک تیم نوین با یک شوت خطرناک توپ را از بالای دروازه هلال احمر بیرون فرستاد.

هلال احمر در این بازی به شیوه ۴-۴-۲ بازی می‌کند.

دقیقه شانزدهم: مصطفی گوشه‌نشین با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه‌بان حریف را به دردسر انداخت و باعث شد او در دو ضربه توپ را از آن خود کند.

دقیقه دوازدهم: پاس عمقی سعید چترآبگون از پشت محوطه جریمه به امید مرادی رسید. او در حالی که با دروازه‌بان تک به تک شده بود و می‌توانست رو به جلو حرکت کند، با یک ضربه آرام توپ را به دروازه‌بان سپرد.

دقیقه نهم: بعد از یکی دو حمله نصفه و نیمه از تیم هلال احمر، بازی در میانه میدان در جریان است.
یک نکته جالب درباره‌ی تیم نوین این است که این تیم تنها از دو بازیکن تعویضی بهره می‌برد.

در تیم هلال احمر نیز محمدجواد آذرآیین بازیکن کلیدی تیم، محمدرضا روزبه، زننده گل پیروزی‌بخش این تیم در هفته قبل، و حسن نجاتی و عباس مهدوی غایبان اصلی هستند.

ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه: بازی با ده دقیقه تاخیر شروع شد.

تیم هلال احمر با لباس یک دست قرمز از چپ به راست می‌زند. در مقابل، تیم نوین نوفرست با لباس یک‌دست بنفش توپ می‌زند.
حدود ۵۰ تماشاچی در ورزشگاه حضور دارند و از این بازی دیدن می‌کنند.
گفته می‌شود دو بازیکن تیم نوین سابقه حضور در تیم ابومسلم مشهد را دارند. ضمن این که کاپیتان این تیم، محمدرضا سمیعیان، فصل قبل در تیم مس سرچشمه توپ می‌زده است.

به گفته عبدالرضا حسین‌پور، داور ملی، انتخاب تیم داوری از خراسان رضوی در نوع خود جالب توجه است. این تیم می‌توانست از استان‌های دیگر نظیر یزد یا اصفهان یا کرمان باشد.

ترکیب داوران: داوران بازی هر سه از مشهد مقدس‌اند.
داور وسط: محمد ممتاز؛ کمک‌ها: عباس جوان و حسین زاهدی؛ و داور چهارم ابوالفضل داوطلب از بیرجند است.

نماینده و ناظر فدراسیون نیز حبیب‌الله بادلیان است.

ترکیب هلال احمر گراش: ۴۰. مسعود مزدور دشتستانی ۲۰. عبدالمهدی شمسی ۱۳.ابوالحسن علامی ۴. سید قاسم استخر ۸. علامرصا جوکار ۲۱. امید مرادی ۲۶. سعید بلاعی ۶. خلیل کهندلی ۹. مرتصی کمالی ۷. سعید چترابگون ۱۶. مصطفی گوشه نشین

ترکیب تیم نوین فرست بیرجند: ۱. محسن اسماعیلی ثانی ۲۷. محمدرصا سمیعیان ۲۴. ارش عباسی ۱۳. حسام اراسته ۱۵. مهدی شکری ۷. علی حیاطی ۱۰. ایمان اتش افراز ۲۰ مهدی کیهان نژاد ۱۴. بهنام سیروسی ۱۷. منصور عباسی ۸. علیرصا عبدالهی

سرمربی تیم: حامد عظیمی؛ سرپرست: ابراهیم نوفرست؛ مدیر باشگاه: حمید قیطاسی

ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه: بازیکنان دو تیم برای گرم کردن به زمین وارد شدند.

به گزارش محمودی، ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه جلسه آنالیز بازی در سالن نمازخانه خوابگاه امدادگران هلال احمر بیرجند شروع شد. در نبود محمدصادق خلیل آزاد و محمدجواد آذربادگان، سرمربی و مربی تیم به دلیل مشکلات شخصی، ارنج تیم را قاسم فرسوده، مدیر عامل تیم انجام می‌دهد.

4 نظر

  1. تشکر می کنم از عزیزان در گریشنا به خصوص آقای محمودی که زحمت کشیدن رفتن بیرجند تا ما بتونیم در گراش لحظه به لحظه از عملکرد بچه های هلال احمر با خبر بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top