بستن

ارشاد در سرای شهرداری افتتاح می‌شود

با تغییرات در سرای شهرداری این ساختمان به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگسرا تبدیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی افتتاح خواهد شد. شورای اسلامی شهر گراش در اولین اقدام خود برای راه‌اندازی ادارات، مسیر راه‌اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان را هموار کرد.

مهندس هرمزی سخنگوی شورای شهر گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مکرر شورای چهارم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس سرانجام آقای محسن نعمت الهی به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد. ایشان بلافاصله طی سفری به گراش وضعیت موجود را بررسی کرده و قبول مسئولیت کردند.

با موافقت شهردار گراش و تصویب شورای شهر ساختمان سرای شهرداری موقتا در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد  قرار گرفت. در بخشی از این ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و در بخشی دیگر فرهنگسرا یا خانه فرهنگ راه‌اندازی می‌شود. سرای شهرداری در کنار ساختمان شهرداری واقع شده است و پیش از این شورای اسلامی شهر گراش در این مکان قرار داشت.

در حال حاضر شورای شهر در حال انجام مراحل آماده‌سازی ساختمان، برای راه‌اندازی اداره است و نیروهای فضای سبز و خدمات شهری شهرداری گراش در حال پاکسازی و بهسازی محل هستند. هرمزی ابراز امیدواری کرد تا دو هفته آینده امکان راه‌اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فراهم شود.

محسن نعمت‌اللهی متولد ۱۳۵۵ در ارسنجان سرپرستی این اداره را بر عهده خواهد گرفت. نعمت‌اللهی دارای مدرک هنرهای نمایشی از دانشگاه آزاد بوشهر است. (کارنامه نعمت‌اللهی در سایت ایران تئاتر)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top