بستن

گزارش تصویری برد هلال‌احمر گراش در اولین بازی

گریشنا: تیم فوتبال هلال احمر گراش با پیروزی دو بر یک در برابر شهرداری‌نوین بندرعباس، اولین بازی خود در لیگ دسته سوم کشور را با برد به پایان رساند.

نیمه‌ی اول این بازی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم ابتدا هلال‌ احمر با گل سعید چترآبگون از روی نقطه پنالتی پیش افتاد. در دقیقه هشتاد تیم شهرداری بازی را به تساوی کشاند. اما در دقیقه پایانی وقت اضافه بازی، گل محمدرضا روزبه سه امتیاز بازی را نصیب هلال احمر کرد.

گزارش لحظه به لحظه این بازی را بخوانید و عکس‌های حجت عابدی از نیمه اول این بازی را ببنید:

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. سلام
    لطفاانتقادم رودرج کنید!
    این بردمثلا چه چیزی آید مردم گراش میشه.درسته که باعث افتخار گراش است ولی آقای فرسوده یه فکری برای جوونهای گراش داشته باش,
    نمونه ی بارزش,(م,ک)

    1. بانوی ایرانی اصلا واقع بینانه نیستی.
      درود بر شیرمردان پیروزی هلال احمر.
      اصلا بهایی به این صحبت ها ندید و ناامید نشوید ایشون یا غیر گراشی هستن که به خاطر این موفقیت ها احساس حسادت می کنند و سعی در تخریب تیم دارن. اصلا به این حرف ها اهمیت ندید.

  2. بإسلام برد ارزشمند رو تبریک میگم انشالله راه برای جوانان وامید های گراش باز بشه ودرخواستم اینه که توجه به تیم های دیگه هم بشه و اگه گراش لیگ پو یابی داشته باشه به نبع فوتبال شهر است ودرخواستم اینه که مسابقات رابرگرفتارش کنند مسئولین مرسی تشکر تا که هستیم نداند کسی قدر کسی چون که رفتیم به سینه زنند همه سنگ بی کس از داشته های گراشی بیشتر استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top