بستن

خودشناسی عکاس در کارگاه عکاسی

 کارگاه عکاسی با عنوان «نقد عکس،مجموعه،خودشناسی عکاس» توسط آی تای شکیبافر بیست‌ویک و بیست‌ودوم شهریور ماه در اوز برگزار می‌شود.

مطالبی پیرامون نقد عکس و ارتباط عکاسی با هنرهای تجسمی، انتخاب آثار و چگونگی شکل گیری مجموعه عکس موضوعاتی است که در این کارگاه به آن اشاره خواهد شد.

از جمله قسمت‌های جالب این کارگاه قسمت خودشناسی عکاس است که پیرامون شناخت عکاس و رسیدن به حقیقت درونی او که منجر به ثبت عکس‌ها و آثار خواهد شد بحث می‌کند.

آی تای شکیبافر فارغ التحصیل کارشناسی عکاسی و هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد گرافیک است. برگزاری چندین کارگاه عکاسی، برپایی دو نمایشگاه انفرادی و چندین نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور، دبیر دومین جشنواره عکس افدستا و کسب رتبه در چندین جشنواره داخلی و خارجی را می‌توان درکارنامه او دید.

این کارگاه عکاسی در شهر اوز، خیابان طاهری، خانه‌فرهنگ و با همکاری انجمن عکاسی اوز برگزار می‌شود و از ساعت ۱۷ شروع و ساعت ۲۱ به اتمام می‌رسد. علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند با امین بحرانی به شماره‌ی ۰۹۳۶۴۲۶۲۶۹۳ تماس بگیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

2 نظر

  1. کریشنا عقبی..دزدی صرافی ګراشی ها در دبی که کار دو کراشی بوده و همینطور صرافی حاج رضا منفرد در ګراش که شاګردش قصد جان آقای منفرد میکنه و حاج رضا تا پریروز که اطلاع دارم در بیمارستان بستری بوده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top