بستن

چراغ‌ها برای دکتر فتحی روشن می‌شود

گریشنا: در «آیین چراغ» این ماه، روز یکشنبه هفدهم شهریور، از دکتر مرتضی فتحی در ماه تولدش تقدیر خواهد شد.

آیین چراغ مراسمی است برای بزرگ‌داشت و تجلیل از فعالان فرهنگی و اجتماعی گراش که قرار است هر ماه از طرف تحریریه‌ی هفتسانه و موسسه‌ی هفت برکه به بهانه تولد این فعالان برگزار ‌شود.

این مراسم این ماه به دکتر مرتضی فتحی اختصاص خواهد داشت. دکتر فتحی که همین دو روز پیش از عضویت در شورای اسلامی شهر فارغ شد، متولد سی‌ام شهریور ۱۳۴۵ فرزند فضل‌الله است. او با حضور پر‌رنگ خود در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به عنوان فردی معتمد و تاثیر‌گذار در مسائل شهر شناخته شده است. برگزیده شدن در شورای سوم به عنوان نفر اول انتخابات و ریاست بر آن در تمام این سال‌ها از اردیبهشت ۱۳۸۵ تا شهریور ۱۳۹۲ برعهده داشت. عضویت در هیات امنای موسسه‌ی خیریه‌ی امام علی (ع)، عضویت در هیات اجرایی هلال‌ احمر و همچنین قبول مسئولیت پزشکی در کمیته‌ی امداد و هلال‌ احمر از جمله مواردی است که در کارنامه‌ی پربار او می‌توان دید.

این برنامه روز یک‌شنبه هفدهم شهریور ساعت ۸ عصر در موسسه‌ی فرهنگی و هنری هفت‌برکه برگزار می‌شود. افرادی که مایل‌اند در این مراسم تجلیل حضور داشته باشند یا مطلب، یادداشت یا خاطره‌ای برای جمع بفرستند، می‌توانند با تماس با دفتر موسسه (شماره تلفن ۲۲۲۹۹۷۰) هماهنگی لازم را انجام دهند.

 

4 نظر

  1. هفتسانه و هفت برکه این کارتون عالیه و باعث ایجاد روحیه ی بیشتر و پشتکار قوی تر جهت انجام بهتر کارها در بین مسئولین و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر خواهد شد. بنده به نوبه خودم ازتون تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top