بستن

حسین‌شیری از مُهر به احتمالا ارسنجان

گریشنا: حسین‌علی حسین‌شیری صندلی فرمانداری شهرستان مهر را بعد از نزدیک به دو سال ترک می‌کند. گفته می‌شود احتمالا فرمانداری ارسنجان مقصد بعدی او باشد.

به گزارش مهرستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهر، حسین شیری در جلسه پایانی خود با کارکنان این فرمانداری ضمن تشریح فعالیت‌های دوساله خود کماکان بر همکاری و پیگیری امورات این شهرستان تاکید نمود.

در این جلسه که به منظور تقدیر و سپاس از همکاری کلیه کارکنان این فرمانداری برگزار شده بود، حسین‌شیری گفت: «بنده درجلسه تودیع و معارفه اعلام نمودم برای وصل کردن آمده‌ام نه برای فصل کردن؛ و امروز با آرامش خاطر اعلام می کنم: ذره‌ای از مواضع خود به نفع هیچ حزب و گروهی عقب‌نشینی نکرده و در همه مواقع مدافع منافع این شهرستان بوده و خواهم بود.» وی اضافه کرد: «بنده با رویکرد عمرانی و صنعتی وارد این شهرستان شدم و از ابتدای کار سعی کردم از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای که آن را علت اصلی عقب‌ماندگی در برخی حوزه‌ها می‌دانستم پرهیز کنم و فضا را به سمت کار و تلاش و توسعه هدایت نمایم که البته موفقیت‌های بسیار خوبی نیز به دست آوردیم.»

مقصد بعدی

سایت خبری – تحلیلی مهرستان در هفته‌ی پیش نوشته بود که خبرها حاکی از قطعی و ابلاغ شدن حکم جدید حسین‌شیری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ارسنجان است. در این خبر اضافه شده بود که لشنی، معاون فرماندار مهر، با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب شده است.

وب‌سایت دکتر موسوی، نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، نیز در یک یادداشت تحلیلی این گمانه را تقویت می‌کند. این وب‌سایت نوشته است: طی روزهای گذشته فرماندار شهرستان ارسنجان به ناگاه استعفا داد و هم اکنون این شهرستان علیرغم گذشت چند روز متوالی، بدون حضور فرماندار و معاون فرماندار و تنها توسط بخشدار مرکزی اداره می‌گردد! این موضوع از یک سو و تصمیم از قبل گرفته شده استانداری مبنی بر جابجایی حسین‌شیری از فرمانداری مهر از سوی دیگر سبب گشت بهترین زمان برای نقل و انتقال در دست استاندار فارس قرار گیرد. از همین رو حکم سرپرستی فرمانداری ارسنجان برای فرماندار فعلی مهر صادر گشت تا مهندس صادق عابدین کار بر زمین مانده خود را در بهترین فرصت ممکن به سرانجام رسانده باشد.

نشانه‌های اختلاف

به هر حال نکته‌ای که در این میان قابل توجه است، نقشی است که تصور می‌شود دکتر موسوی، نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، در جابجایی حسین‌شیری دارد. وب‌سایت دکتر موسوی که چندی پیش حسین‌شیری را به سیاسی‌کاری و بها دادن بیش از حد به اصلاح‌طلبان مهتم کرده بود، اختلاف موجود بین این نماینده لامردی و فرماندار گراشی شهرستان مهر را به وضوح نشان می‌دهد.

همین اختلافات بود که باعث شد در هفته گذشته، عده‌ای از مردم مهر با انتشار شایعه برکناری حسین‌شیری، با تجمع در فرمانداری خواهان ابقای وی شوند. (خبر در مهرستان)

به گزارش گریشنا، حسینعلی حسین‌‌شیری فرماندار جوان مهر، اهل گراش است. او پس از مدتی تصدی‌گری در پست بخشدار مرکزی خنج از ۷ آبان ۱۳۹۰ بر صندلی فرمانداری شهرستان مهر نشست.  (خبر در گریشنا)

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

3 نظر

  1. بخhttp://dr-moosavi.ir/special_news/2879.htmlوانید تا بدانید دور و برتان چه خبر است و لامردی با گراشی چه می کند کمی مسلمانی و تفکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top