بستن

نخستین ایرباس العربیه در فرودگاه لارستان به زمین نشست

گریشنا:‌ نخستین پرواز شرکت العربیه در مسیر شارجه-لار در فرودگاه بین‌المللی لارستان به زمین نشست.

به گزارش لادستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان در دومین روز ازهفته دولت با پرواز ۱۶۵ مسافر با هواپیمای شرکت العربیه از شارجه امارات به لارستان رسما پروازهای شرکت العربیه در فرودگاه لارستان برقرار شد.

سوم شهریور ماه در مراسمی که در محل پاویون فرودگاه لارستان برگزار شد؛ ابتدا مهندس انصاری‌فرد مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان در سخنانی گفت: درپی مذاکره این اداره کل و فرمانداری ویژه لارستان، با مهندس نیکزاد وزیر سابق راه شهرسازی و مکاتبات صورت پذیرفته از طرف سازمان هواپیمایی کشوری مجوز فعالیت شرکت هواپیمایی کشور امارات متحده عربی بنام ایرعربیا از فرودگاه لارستان صادر گردید که به حول و قوه الهی با مدیرعامل شرکت هواپیمایی ˈایرعربیاˈ به توافق رسیدیم که از امروز دو پروازهفتگی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه در مسیر شارجه – لارستان- شارجه با هواپیمای نوع ایرباس ۳۲۰ توسط شرکت ایرعربیا صورت پذیرد.

عنایت الله انصاری فرد افزود: برقراری پرواز درمسیر شارجه ، ششمین خط پروازی از فرودگاه بین المللی لارستان محسوب می شود.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان ادامه داد:هم اینک پرواز هواپیماهای شرکت العربیه از فرودگاه امام (ره) درتهران ، شهید دستغیب درشیراز و لارستان انجام می شود و به زودی نیز فرودگاه مشهد به آن خواهد پیوست.

انصاری فرد در بخش دیگری از مطالب خود گفت:کاپیتان محمد احمد معاون عملیات شرکت ایرعربیا با حضور در منطقه لارستان بزرگ از قسمت های مختلف فرودگاه بین المللی لارستان بازدید و اعلام کرد که اتصال فرودگاه بین المللی لارستان به کشورهای مختلف جهان از طریق شرکت هواپیمایی العربیه امکان‌پذیر است.

در ادامه علی محمد امیری معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنانی از زحمات شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر،ماهان و العربیه که در لارستان فعالیت می کنند و رقابت سالم می‌نمایند، تشکر و قدردانی کرد و وجود این شرکتها هم برای خود شرکت ها و هم برای رفاه حال مردم مناسب دانست.

گفتنی است در این مراسم همچنین ابراهیم کریمی خلبان همین پرواز العربیه که اصالتا اهل خنج می باشد نیز حضور داشت. وی نیز در سخنانی گفت:آرزوی ۲۰ ساله اینجانب بود که این پرواز از شارجه به لارستان و بالعکس انجام دهم تا خدمتی کوچک را برای همشهریان خودم در لارستان بزرگ انجام دهم.در پایان نیز کیک افتتاح این مراسم نیز توسط مسئولین بریده شد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top