بستن

بروجردی با «لاد ایر» وارد می‌شود

هفت‌برکه: علاءالدین بروجردی در اولین سخنرانی خود بعد از پیروزی در انتخابات، از راه‌اندازی خط هوایی ویژه فرودگاه لارستان با نام «لاد ایر» با نماد خروس لاری خبر داد. او بر لزوم فراهم کردن زیرساخت برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، شبکه راه‌آهن در مسیر زاهدمحمود، لار، گراش، اوز، خنج به عسلویه و احداث پیست موتورسواری تاکید کرد و گفت: به کل لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم نگاه پدرانه دارم و همه یک خانواده‌ایم.

به گزارش میلاد لارستان، علاءالدین بروجردی در نخستین نطق خود پس از کسب بالاترین آرا در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در جشن پیروزی خود در جمع هوادارانش با اشاره به برنامه‌ریزی در راستای آماده‌سازی و شروع به کار زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی لار، گفت: برای آماده‌سازی زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی چند هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است اما باید انجام شود تا همه چیز برای سرمایه‌گذار آماده باشد که با جدیت دنبال می‌شود.

بنده به شدت مخالف آلوده شدن هوا به جهت استقرار صنایع آلاینده‌ساز هستم. هوای پاک در منطقه لارستان بزرگ یک سرمایه عظیم است و نباید با آلوده کردن هوا سلامتی خود را به خطر بیاندازیم.

در خصوص راه‌اندازی خط هوایی ویژه فرودگاه لارستان با نام «لاد ایر» اولین فروند این شرکت خریداری شده و آگهی جذب نیرو نیز منتشر شده است تا بتوان از جوانان این خطه در صنعت هوانوردی به کار گرفته شود.

راه‌آهن لار ۲۶ سال قبل طراحی شده که طبق آن مقرر بوده راه‌آهن از زاهدمحمود به سمت لار و سپس جهرم و شیراز انجام شود. نظر ما این است که راه‌آهن زاهدمحمود، لار، گراش، اوز، خنج به عسلویه اجرایی شود تا با این کار وارد شبکه ملی خط آهن شویم و حتی به شبکه بین‌المللی وصل شویم.

اصلا نباید فرصت را یک لحظه از دست داد و بنده اصلاً اهل شعار نیستم. مردم از گفتاردرمانی خسته شده‌اند و عمل باید کرد.

با تأکید بر لزوم ایجاد فضای مناسب و متناسب با شئونات اسلامی برای تفریح بانوان، باید پارکی ویژه برای بانوان با امکاناتی نظیر پیست دوچرخه‌سواری، جاده سلامت و غیره ایجاد شود که باید با همکاری شهردار لار محلی که در پارک شهر پیش‌بینی شده تکمیل شود.

احداث پیست موتورسواری کار سختی نیست و باید هوای جوانانمان را داشته باشیم.

مشارکت مردم لارستان در انتخابات نسبت به دوره قبل افزایش داشته است. مواردی که مطرح می‌شود صرفاً منوط به شهر لار نیست، بنده نماینده مردم کل لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم هستم و باید نگاه حتماً پدرانه باشد و همه یک خانواده‌ایم.

ما به سرمایه‌داران برای راه‌اندازی خط هوایی در همه مناطق لارستان بزرگ اعلام کرده‌ایم که هر کدام از شما یک فروند هواپیما به شرکت هواپیمایی «لاد ایر» اضافه کنید، حتماً نام شهرتان را روی هواپیما می‌نویسیم‌ و مالکیت هم به سرمایه‌گذاران است و کار خیر نیست. امیدواریم ظرف ۶ ماه تا یک سال آینده، پروازهای شرکت «لاد ایر» شروع شود تا به حول و قوه الهی مسیرهای پروازی مورد تقاضای مردم به ویژه عتبات راه‌اندازی شود.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top