بستن

مُهری‌ها همچنان حسین‌شیری را می‌خواهند

گریشنا:‌ سایت خبری مُهرستان نوشته است عده‌ای از مردم مهر با انتشار شایعه برکناری حسین‌شیری فرماندار این شهرستان، با تجمع در فرمانداری خواهان ابقای وی شده‌اند. (خبر در مهرستان)

به گزارش سایت خبری مهرستان؛ جمع کثیری از مردم و معتمدین شهر و شهرستان مهر با تجمع در مقابل فرمانداری این شهرستان اعتراض خود نسبت به شایعاتی مبنی بر تعویض فرماندار ارزشی و ولایی شهرستان در این برهه حساس، در حالی که زمانی تا منصوب شدن استانداری از دولت تدبیر و امید باقی نمانده؛ اعلام داشتند.

به گزارش گریشنا حسینعلی حسین‌‌شیری فرماندار جوان مهر، اهل گراش است. او پس از مدتی تصدی‌گری در پست بخشدار مرکزی خنج از ۷ آبان ۱۳۹۰ بر صندلی فرمانداری شهرستان مهر نشست.  (خبر در گریشنا)

عضو شورای شهر مهر: چرا حالا؟

در گزارش مهرستان از این تجمع آمده است. حجت‌الاسلام سید اسدالله سجادی عضو شورای شهر مهر در جمع مردم معترض طی سخنانی بیان داشت: در انتخابات ۲۴ خرداد مردم شهرستان مهر به دستور مقام معظم رهبری بسیار پرشور پای صندوق های رای حاضر شدند و با رشد فکری و شعور سیاسی خود بیش از ۷۵ درصد کل شهرستان و ۹۰ درصد شهر مهر به دکتر روحانی رای دادند ؛  این حضور تداعی کننده  وفاداری مردم نسبت به انقلاب و دستورات مقام معظم رهبری است.

سید اسدالله سجادی  با انتقاد از اقدام به تغییر فرماندار ارزشی شهرستان مهر در این برهه حساس بیان داشت:  همه می‌دانیم جناب حسین‌شیری فرماندار محترم با انتقال به شهرستانی نزدیک‌تر به مرکز استان و با آب و هوای بهتر متضرر نمی شوند اما ضرر اصلی متوجه مردم شهرستان مهر است. چه خصومتی با مردم شهرستان مهر وجود دارد؟ مگر مردم شهرستان مهر مرتکب چه جنایتی شده اند که نباید آرامش ببینند؟ چه مشکلی وجود دارد که پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید وقتی هنوز هیچ مقام ارشدی در استان تغییر نیافته است ،  بحث تغییر فرماندار شهرستان مهر پیش آمده است؟

این عضو شورای شهر مهر دکتر موسوی نماینده محترم لامرد و مهر را غیاباً خطاب قرار داده و گفت: آب طرح محرم برای مهر و لامرد با اعتبار مشخصی تصویب شده است ، لوله گذاری ها و ساخت منبع آن نیز در مهر انجام شده است ، اگر مسئولین لامرد به دنبال عدالتند چرا همه آب در شهر لامرد مصرف می شود اما قطره ای به مهر نمی رسد؟

حسین‌شیری: تغییر فرماندار هنوز رسمی نشده است

در ادامه حسین شیری فرماندارمحترم و ارزشی شهرستان مهر در پاسخ به مردم بیان داشتند:  بخشی از این تغییرات به خواست های اینجانب قبل از انتخابات بر می گردد و حال این خواسته ما محقق شده است. ما ضمن ارادتی که نسبت به مردم شهرستان داریم حقیقتاً هیچگونه رنجش خاطری نسبت به این طیف از مردم نداشته ایم. من خودم را از جنس همین جنوبی های آفتاب دیده می دانم.

فرماندار شهرستان مهر افزود: در مراسم معارفه ام در همین مکان گفتم ما برای وصل کردن آمدیم ، نی برای فصل کردن آمدیم متاسفانه عده ای از همین شعار من ناراحت هستند و تصور می کنند حتما فرماندار باید اختلاف بیاندازد.

حسین شیری با اشاره به محور قرار دادن دو معیار توسعه صنعتی  و ایجاد اتحاد و عدم تفرقه انگیزی در جلسه معارفه خود بیان داشت: تا کنون تا آنجا که خداوند توفیق فرموده و بنده لیاقت داشته ام این دو معیار را رعایت کرده ام.

حسین شیری ضمن اظهار خرسندی از حضور حداکثری مردم متدین شهرستان در انتخابات بیان داشت: مردم نسبت به روند برگزاری انتخابات دغدغه داشتند، انتخابات ادوار گذشته را به هیچ وجه زیر سوال نمی‌برم اما  ما دو انتخابات برگزار کرده‌ایم که تمام طرف‌های موافق و مخالف اقرار کرده‌اند، سالم‌ترین و شفاف‌ترین انتخابات را در شهرستان مهر داشته ایم.

حسینعلی حسین شیری مردم مهر را به دلیل سوابق انقلابی از ولایتمدارترین مردم جنوب دانسته و بیان داشت: عده ای  اصرار دارند مردم مهر را که برای انقلاب و نظام هزینه ها داده و شهدای زیادی را تقدیم نظام کرده اند  ضد ولایت معرفی کرده و از گردونه ی انقلاب و نظام خارج کنند اما ما یک نه! بزرگ به آنها گفتیم، چرا که ما برای وصل کردن آمدیم! مردمی که برای این نظام خون داده اند،  در همه مراسمات مذهبی فعالند و در همه صحنه های سیاسی به خواست نظام حضور دارند ، مگر می شود ضد نظام و ضد ولایت باشند؟

عالی ترین مقام دولت در شهرستان مهر با تاکید به لزوم همدلی و اتحاد گفت: در مورد مردم متدین مهر و لامرد بارها گفته ام که مردمی به هم پیوسته و با فرهنگی مشترک‌اند و متاسفانه عده‌ای می خواهند این شرایط را به هم ریخته و سود ببرند اما ما تلاش کرده‌ایم نه تنها بین مردم خود شهرستان بلکه بین مردم دو شهرستان لامرد و مهر همدلی و اتحاد بیشتری ایجاد کنیم.

فرماندار مهر ضمن تشکر از آرامش جمعیت حاضر در فرمانداری بیان داشت: این مردم با همین تجمع آرام خود ثابت کردند ولایتمدارند و حتی خواسته های خود را با در دست داشتن تمثال  مقام معظم رهبری بیان می کنند. پس این ملت ولایتمدارند و کسانی که این مردم را متهم می کنند خود ضدولایتند .  مردم حق دارند مسئول  مورد نظر خود را داشته باشند.

حسین شیری با بیان اینکه هنوز تغییر فرماندار به صورت رسمی اعلام نشده گفت: لازم به تجمع و به زحمت افتادن بیش از این نیست  و طبق پیشنهاد جناب محمدی  ؛ مطالبات خود را از طریق جمعی از معتمدین شهر  از استان پیگیری کنید.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top