بستن

وزیر اطلاعات روی جلد شماره بیستم افسانه

گریشنا:‌ بیستمین شماره افسانه گراش با گزارش ویژه‌ای از حضور سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت در گراش منتشر شد.

۲۸ مردادماه ۱۳۹۲ شماره بیستم افسانه در گراش توزیع شد. در گزارش «آقا سید محمود » وزیر اطلاعات روحانی مسعود غفوری و ابوالحسن محمودی به سراغ گراشی‌هایی رفتند که در سال‌های انقلاب و سال‌های اخیر با سید محمود علوی در ارتباط بوده‌اند.

محمد خواجه‌پور سردبیر نشریه در سرمقاله‌ای با عنوان «مساله‌ی اعتماد» عدم اعتماد بین لار و گراش عامل اصلی سنگ‌اندازی این دو شهر علیه یکدیگر می‌داند. در خبری کامل تحولات انجام شد در ماه گذشته در جنوب فارس مرور شده است. «خط قرمز روی تصمیمات احمدی‌نژادی» تیتر این گزارش است.

یک گزارش اصلی دیگر این شماره مروری بر وضعیت افتتاح اداره ثبت اسناد گراش است که از سه سال پیش چندین بار خبر افتتاح آن اعلام شده است اما هنوز پرونده آن باز است. ابوالحسن محمودی نیز در آخرین گزارش از انتخابات شورای شهر گراش هزینه تبلیغات انتخاباتی را از زبان نامزدهای انتخابات درج کرده است.

حامد عبداللهی دانشجوی معماری در مطلب از کشف سه عکس هوایی از گراش پنجاه سال پیش خبر می‌دهد و این عکس‌ها را تحلیل کرده است. این عکس‌ها تاریخ را می‌توانید در سایز بزرگ از گریشنا دانلود کنید. (+)

در صفحه ورزش سرنوشت مسابقات فوتسال جام رمضان گراش پیگیری شده است. یک مسابقه از این جام پرحاشیه باقی مانده است و با گذشت ده روز از ماه رمضان هنوز تکلیف آن مشخص نیست.

در صفحه گفتگو امام جمعه گراش یکبار دیگر انتقادهای خود از جمشید جعفرپور نماینده مجلس را تکرار کرده است. حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی معتقد است جعفرپور حضور خیلی کمی در حوزه انتخابیه و به ویژه شهرستان گراش دارد.

صفحه هفتسانه صفحه تازه و نوجوانانه نشریه است. مطالب جذاب این صفحه را نوجوانان تهیه می‌کنند. مصاحبه با صادق رحمانی شاعر و نویسنده گراشی، گزارشی از اختراعات گراشی‌ها و کار در تابستان سه گزارش اصلی این صفحه است.

در صفحه ستون‌ستان در کنار ستون‌های پیش‌نهاد و مرور مطبوعات در ستون یک زندگی راحله بهادر با لیلا وقارفرد همسر آمریکایی دکتر حسن وقارفرد گفتگو کرده است. لیلا یا همان کیم کرنفیلد از علاقه خود به فرهنگ ایرانی و اسلامی گفته است.

گزارش مردمی رضا شیروان از وضعیت مراکز خیریه رسمی گراش است. در صفحه آخر هم در کنار سه عکس زیبا، راضیه یوسفی از نوستالژی بستنی نوشته است.

افسانه گراش از این بعد در ۱۲ صفحه شامل چهار صفحه رنگی منتشر خواهد شد. افسانه را می‌توانید از مطبوعاتی‌ها و فروشگاه‌های گراش بخرید.

کلیه شماره‌های پشین افسانه گراش در گریشنا قرار دارد. (+) این شماره را می‌توانید از گریشنا دانلود کنید (+)

7 نظر

  1. سلام.
    بخش ورزش /فوتسال/ جـ…..ام ناتمام رمضان/ پاراگراف دوم

    نوشته شده گراش جوان با یک مقام سومی و دو جام برترین مربی و بازیکن به گراش بازگشت.

    در صورتی که این سه عناوین متعلق به تیم شهدای گراش است.(^_^)

  2. من پیشنهاد می کنم فارغ التحصیلان بیکار برن با سرمایه “فتنه” کاسبی راه بندازن زود زندگیشان رو به راه میشه! سرمایه شو هم کیهان میده.

  3. به نظر میاد راست افراطی هنوز حاضر نیست به پیام انتخابات ریاست جمهوری گوش فرا دهد. در این انتخابات گفتمان تندروها و آرمان گراها با ناکامی بزرگی روبرو شد و اکثریت قاطع رأی دهندگان نارضایتی‌شان را از رویکردهای حاکمیت بویژه در ۸ ساله گذشته ابراز داشتند.
    علی‌ ایحال معتقدم دولت روحانی برای حفظ جایگاه‌اش در میان رأی دهندگان ناچار است در برابر جوسازی و فشارهای راست گرایان افراطی با تمام قوا ایستادگی کند و در این راه تنها به مذاکره در بالا بسنده نکند بلکه با در میان گذاردن محدودیت‌ها و فشارها با مردم و بهره گیری از نیروهای نهفته در جامعه مدنی راه را برای اصلاحات ساختاری هموار سازد.

  4. انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور و انتخاب دکتر علوی به عنوان وزیر اطلاعات باعث خوشحالی است. این اولین بار است که یک شخص مردمی وزیر اطلاعات شده است و احساس امنیت و آرامش در جامعه افزایش خواهد یافت.
    راستی ما سایت شما را مدتهاست در صدف نیوز لینک کرده ایم و خوشحال خواهیم شد که شما نیز متقابلا اینکار را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top