درخواست‌های مکرر مردم لار برای اطلاع از سرنوشت راه‌اندازی دو اداره کل جنوب فارس در لار باعث شد جمشید جعفرپور برای پاسخگویی به مردم به لار سفر کند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جمشید جعفرپور به نقل از وبلاگ رویداد لارستان بزرگ دکتر جمشید جعفر پور «نماینده مردم لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی » صبح امروز ۲۸ مردادماه در میان مردم معترض حضور یافت و درباره آنچه از وضعیت اجرایی شدن مصوبه اداره کل جهاد کشاورزی و صنعت،معدن و تجارت جنوب فارس به مرکزیت لارستان گذشته است،سخن گفت.

وی در بخشی از سخنان خود ضمن تقدیر از احساس مسئولیت مردم،گفت:به دلیل دستور مجلس برای رای اعتماد به وزرا، بسیاری از امور از جمله ارتقاء دو اداره کل جنوب فارس که نیاز به برخی هماهنگی‌ها از وزارتخانه مربوطه دارد روی زمین باقی مانده بود.

لادستان نوشته است: نماینده مردم معتقد بود که اردوکشی خیابانی راه به جایی نخواهد برد. جعفرپور وعده داد باز هم دو هفته دیگر به لارستان می آید و دوباره به مردم گزارش خواهد داد؛ و باز هم مردم باید در انتظار بنشینند…

13920528 MASJED Lar

می‌خواهیم صدای‌مان را به گوش مسئولین برسانیم

حضور جعفرپور در پی تجمع روز یکشنبه ۲۷ مردادماه برخی از افراد در جلو فرمانداری و بعد جلسه فرماندار لارستان بود. لادستان از این جلسه گزارش داده است: 

فرماندار لارستان: گفت که مصوبه هیئت دولت به جای خود باقی و محترم است اما اجرایی شدن آن بر خلاف مصوبات ارتقاء فرمانداری ویژه جهرم و فسا زمان بَر خواهد بود.
امیری سعی داشت مردم را آرام کند و در این راه هم موفق بود، او از اینکه مردم لارستان تا کنون صبوری کرده اند تشکر کرد و گفت اجازه دهید کارها از مجاری قانونی و با صبر و حوصله توسط نماینده محترم و در صورت لزوم فرمانداری پیگیری شود.

به نوشته لادستان در این تجمع خواسته زیر مطرح شده است: «وقتی مصوبه هیئت دولت برای فرمانداری ویژه جهرم و فسا اجرایی میشود؛چرا مصوبه هیئت دولت برای دو اداره کل جنوب فارس روی زمین مانده است؟ » مصوبه ارتقاء دو اداره کل جنوب فارس متعلق به ۱۹ تیرماه بوده و مصوبه ایجاد دو فرمانداری ویژه ۱۰ مردادماه، بنابراین مردم حق دارند که در جستجوی مصوبه خود به فرمانداری نیز سرک کشیده و گاهی صدایشان نیز بالا برود.

در ادامه این جلسه صمیمانه منیری مشاور نماینده مردم لارستان لب گشود. او از حساسیت مردم تشکر کرد و گفت: نمیانده مردم به احترام شما فردا به لارستان می آید و از نزدیک میتوانید با او سخن گویید.

13920527 Lar2