دومین نمایشگاه انجمن عکاس اوز روز ۲۵ مردادماه به پایان رسید.

به گزارش گریشنا دو سال بعد از شروع به کار انجمن عکاسی اوز دومین نمایشگاه این انجمن با آثاری از طه قاضی زاده، بهزاد کرامتی، صلاح الدین قائدی، امین بحرانی و سارا اسکندری برگزار شد. این نمایشگاه به استقبال هنردوستان اوز و حتی شهرهای همجواره همراه شد.

بر اساس بروشور نمایشگاه موضوع آثار این نمایشگاه آزاد بوده و ماحصل تجربه اعضای انجمن در سال گذشته می باشد که پس از تایید اساتید محترم و طی مراحلی به نمایشگاه راه پیدا کرده اند.

البته برگزاری این نمایشگاه بدون دردسر هم نبوده است و عکاسان اوز سرانجام مجبور شدند نمایشگاه خود را در یک پارکینگ برگزار کنند. «از ابتدای افتتاح انجمن به دلیل احترام به مردم فرهنگ دوست شهر اوز و همچنین ارج نهادن به فعالیت و آثار هنرمندان انجمن برگزاری نمایشگاه های فصلی در دستور کار هیات مدیره بوده است ولی متاسفانه بدلیل عدم وجود گالری و مکان مناسب برگزاری نمایشگاه و همچنین هزینه های اضافی و سنگین جهت آماده سازی مکان (نصب کولر، اجاره برق و کابل خرید چراغ ایجاد دکور و چیدمان ، نصب آثار و …) انرژی اعضا به جای پرداختن و تمرکز بر روی کار هنری خود صرف آماده سازی مکان و فعالیت های بی ربط به هنرمند و کار هنری ایشان می شود که متاسفانه باعث دلسردی و ناامیدی نسبت به فعالیت هنری شده است و تا امروز هم فقط عشق و علاقه به هنر عکاسی باعث خلق آثارشان می شود . هرچند چنین فعالیت هایی عام المنفعه بوده و از لحاظ مادی منفعتی به ایشان نمی رسد.آیا برگزاری نمایشگاه تخصصی عکس در محل پارکینگ که جایگاه پارک ماشین های یک اداره می باشد منطقی است؟ آیا این ارزش یک هنرمند در یک شهر با تاریخچه فرهنگی والا که زبانزد همه مردم فارس و لارستان است این اندازه است؟»

عکس‌های ابوالحسن حسینی از این نمایشگاه را ببنید:

Picture Ewaz 3

Picture Ewaz 2

Picture Ewaz 4

Picture Ewaz 1

Amin Bahrani