بستن

جام رمضان در اوز ماند، شهدا گراش سوم شد

حاصل یک ماه رقابت‌های فوتسال جام رمضان اوز برای گراشی‌ها یک مقام سومی به همراه عنوان بهترین بازیکن و بهترین مربی بود.

به گزارش سایت هیات فوتبال اوز بیست و سومین دوره مسابقات جام فوتسال رمضان اوز با شرکت ۲۱ تیم برگزار شد و در شب عید سعید فطر تیم فوتسال شاهین اوز در دیداری جنجالی با غلبه بر تیم وحدت کوره به مقام قهرمانی این مسابقات رسید.

در شب پایانی بیست و سومین دوره مسابقات فوتسال رمضان اوز در دیدار رده بندی تیم های شهدای گراش و شهیدجعفریان کهنه در مقابل هم قرار گرفتند که تیم شهدای گراش در یک بازی هماهنگ و زیبا توانست یک بار دیگر با نتیجه هفت بر دو برابر تیم کهنه به برتری برسد.

با سالنی پر از تماشاگر دیدار نهایی مسابقات بین دو تیم شاهین اوز و وحدت کوره با وجود برتری تیم شاهین نیمه‌تمام ماند. نیمه اول شاهین چهار بر صفر بیش افتاد.  در حالی تیم شاهین شش بر یک پیش بود ترقه ای به سمت تماشاگران وحدت کوره پرتاب شد که باعث صدمه به یکی از تماشاگران تیم وحدت کوره شد و جنجال و هیاهویی در بین تماشاگران دو تیم شد و اکثر تماشاگران وحدت کوره به علامت اعتراض سالن را ترک کردند. پس از کش و قوس فراوان بازی با رأی هیئت فوتبال بخش اوز ۶ بر ۱ به سود تیم شاهین اوز به پایان رسید.

تیم شهدا تنها نماینده گراشی‌ها که به مرحله نیمه‌نهایی رسیده بود به جز جام سومی دو جایزه دیگر نیز گرفت. جایزه بهترین سرمربی مسابقات به احسان جوکار رسید و حمید عالی‌پور جام بهترین بازیکن را دریافت کرد. تیم شهدا سال گذشته مقام قهرمانی این مسابقات را به دست آورده بود.

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top