بستن

پژو ۲۰۶ در آتش سوخت

مشکلات فنی باعث آتش گرفتن خودروی پژو ۲۰۶ در بلوار جانبازان شد.

این آتش‌سوزی صبح امروز، هفدهم مرداد ماه، در کوچه‌ی شماره‌ی ۱۲ بلوار جانبازان اتفاق افتاد.

یوسف جهانبانی صاحب این ماشین در حال حاضر در دبی به سر می‌برد. او از دوست‌اش آقای حاجیان می‌خواهد تا ماشین را از گاراژ بیرون بیاورد. حاجیان می‌گوید: «به خاطر نقص فنی، مجبور شدم ماشین را به تعمیرگاه منتقل کنم. تعمیرکار گفت تعمیر ماشین به دلیل تعطیلات عید فطر، تا یک‌شنبه هفته‌ی آینده به تعویق می‌افتد. تصمیم گرفتم ماشین را به منزل دوست‌ام برگردانم. ماشین را جلوی خانه‌ی یوسف جهانبانی پارک کردم و به دلیل شغلی به لار رفتم. وقتی برگشتم، شنیدم قسمت موتور ماشین به دلیل نامعلومی آتش گرفته است.»

در سایت شهرداری گراش آمده است: «صبح امروز طی تماس تلفنی با ۱۲۵ در ساعت ۱۱:۴۳ دقیقه مامورین آتش‌نشانی، وحید امانی و محمد زحمت‌کشان، خود را طی چهار دقیقه به محل حادثه رسانده‌اند و در عرض بیست‌ و چهار دقیقه موفق به کنترل و خاموش کردن آتش شده‌اند.» این حادثه هیچ تلفات جانی نداشته و علت اصلی آن همچنان نامعلوم و در دست بررسی است.

7 نظر

  1. وقتی کارخونه آشغال می‌سازه و سودشو می‌بره نبایدهم ازش انتظار تجدید نظر داشت. وقتی ضرر کرد اون موقع می‌فهمه که نه انگار این‌جوری نمی‌شه!!!
    اگه یه هم‌چین مشکلی فرضا برای BMW پیش می‌اومد برای سود خودشم که بود برطرف می‌کرد.
    اشکال از خودمونه که هیچ انتظاری نداریم و برای حق خودمون نمی‌جنگیم.

    • این اواخر جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد هم تاکید کردند که بیهوده به صنعت نوپای خودروسازی هجوم نیاورید و به جای آن به حمایت از صنایع داخلی بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top