بستن

متهم آتش‌زدن خودرو شناسایی شد

هفت‌برکه: با کمک دوربین‌های امنیتی، پلیس موتورسواری را که با صورت پوشیده اقدام به آتش‌ زدن خودرو پژو ۲۰۷ کرده بود، شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش هفت‌برکه، صبحگاه پنجم شهریور ۱۴۰۰ بود که یک دستگاه پژو ۲۰۷ در جلو حسینیه اعظم گراش به آتش کشیده شد، پیگیری برای دستگیری عاملین این حادثه باعث شد تا متهم اصلی پرونده دستگیر شود. (خبر آتش‌سوزی)

سرهنگ کریمی فرماندهی انتظامی شهرستان گراش با تایید این خبر گفت: «با پیگیری‌های پلیسی انجام شده، هفت روز بعد از وقوع حادثه آتش‌زدن خودرو پژو ۲۰۷، متهم شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد. در دیگر موارد آتش‌سوزی خودرو شکایتی از سوی مالکین انجام نشده است.»

علی اصغر سخاوتی، مالک خودرو و شاکی اصلی پرونده در گفتگو با هفت‌برکه می‌گوید: «ماشین متعلق به من است که در اختیار سعید رجایی بود، با بررسی دوربین‌های امنیتی گراش متوجه شدیم متهم بعد از شکستن شیشه ماشین و ریختن بنزین آن را به آتش کشیده و با موتور فرار کرده است. در فیلم مشخص بود که در زمان به آتش کشیدن صورت او دچار آسیب و جراحت می‌شود. سریعا به بیمارستان‌های اطراف مراجعه کردیم و دوربین‌ها بررسی و متهم شناسایی شد.»

سخاوتی با بیان اینکه دادستان گراش به جد پیگیر این حادثه بود گفت: «ضمن تشکر از جدیت و پیگیری به موقع دادستان شهرستان گراش باید بگویم که در حال حاضر متهم اصلی پرونده دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کرده است و تا زمان تشکیل دادگاه به قید وثیقه آزاد شده است. دادستان و نیروی انتظامی تا اینجای کار با جدیت پیگیر پرونده بودند که جای تشکر دارد.»

 

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top