Dastgiri گریشنا: دو تن از سارقینی که چندی پیش به منزل رحیمی در خیابان شهید مطهری گراش دستبرد زده بودند، دیروز در خرم‌آباد دستگیر شدند.

سرهنگ کریمی‌راد، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان گراش، با اعلام این خبر به خبرنگار گریشنا گفت: «این سارقین که به همت و تلاش چندروزه‌ی ماموران نیروی انتظامی و پس از چند روز کمین در خرم‌آباد دستگیر شدند، امروز به فرماندهی انتظامی شهرستان تحویل داده شدند.»

گریشنا در روز سه‌شنبه ۲۵ تیرماه خبر داده بود که همان روز ساعت ۷:۴۰ دقیقه عصر، ۵ سارق در روز روشن با استفاده از غفلت صاحب‌خانه به منزل رحیمی واقع در بلوار کوثر، خیابان شهید مطهری، دست‌برد زدند و طلا و جواهرات و اشیای قیمتی را با خود بردند. این سارقین که به سلاح سرد مسلح بودند، با یک اتوموبیل سمند به رنگ نوک‌مدادی از محل گریختند. صاحب‌خانه که برای تعقیب آنها در جاده اوز تلاش کرده بود، موفق شده بود پلاک سمند را بخواند.

و همین شماره‌ی پلاک سرنخ اصلی در کشف محل اختفا و دستگیری سارقان بود. سرهنگ کریمی‌راد در این زمینه اظهار می‌کند: «طی تحقیقات گسترده، توانستیم با استفاده از شماره پلاک ماشین، محل اختفای سارقین را کشف کنیم؛ و با اعزام نیروهای انتظامی شهرستان گراش به این محل و طی یک عملیات مخفیانه، موفق شدیم دو تن از این گروه را دستگیر کنیم و به نیروی انتظامی گراش تحویل دهیم.» جانشین فرماندهی انتظامی گراش اضافه می‌کند: «تحقیقات برای به دام انداختن اعضای دیگر این باند نیز ادامه دارد، و به زودی خبرهای بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.» او صحبت در مورد مقدار اموال برگردانده شده را نیز به پایان تحقیقات و بازجویی از متهمان دستگیر شده موکول کرد.

با دستگیری این سارقین، یکی از پرونده‌هایی که حرف و حدیث‌های زیادی را در سطح شهر به وجود آورده بود به مراحل نهایی‌اش نزدیک می‌شود.