گریشنا: فرمانده انتظامی شهرستان گراش از دستگیری و کشف موتوسکلیت های مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ دو نفر سارق موتوسکلیت با تلاش مامورین انتظامی شهرستان گراش دستگیر و تعدادی موتوسکلیت از آنان کشف شد.

سرهنگ عبدالعظیم انصاری در ادامه اظهار داشت: پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان گراش، موفق شدند با عملیات تجسس و کمین در سطح شهرستان، دو سارق موتورسکلیت را دستگیر کنند. وی افزود: پس از تحقیقات صورت گرفته از متهمان و کشف موتورهای مسرقه، متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ انصاری ضمن تشکر از مردم گراش از آنان خواست برای جلوگیری از سرقت موتوسکلیت ها، حتما از زنجیر قفل استفاده کنند و موتورهای خود را بدون قفل و زنجیر حتی برای لحظاتی آن را رها نکنند. توجه داشته باشیم که سارقان در مکان های خلوت دست به سرقت می زنند.

وی در پایان از مردم خواست: به محض سرقت موتو سکلیت آن را به کلانتری اطلاع دهند تا مراتب به اداره آگاهی منتقل و پیگیری های لازم صورت گیرد.

به گفته ی یکی از کارشناسان کلانتری گراش، سارقان موتو سکلیت ها معمولاٌ از روستاهای حاشیه ای شهرستان داراب هستند که با برخی از ساکنان شهرستان گراش ارتباطات دارند و به صورت باندی عمل می کنند. این مسروقه ها بلافاصله اوراق می شود و پیدا کردن آن با مشکل مواجه می شود.