بستن

اداره ثبت اسناد گراش بالاخره راه‌اندازی شد

 گریشنا: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گراش امروز ۳۱ تیرماه ۹۲ بعد از سه سال کش و قوس راه‌اندازی شد.

مهندس هرمزی، سخنگوی شورای شهر که از طرف شورا مسئولیت پیگیری راه‌اندازی این اداره را بر عهده داشت، پس از جلسه امروز شورا این خبر را اعلام کرد. در گفتگو با خبرنگار گریشنا، او پس از تشکر از پیگیری و زحمات فرماندار شهرستان گراش، رامشی مدیر کل اداره ثبت استان و نخعی رییس اداره ثبت لار، و همچنین حسنی نماینده پیشین مجلس که مجوز اداره را گرفت، اظهار کرد: «امروز اقدامات نهایی راه‌اندازی هم انجام شد، و تمام امور مردم گراش بعد از این در همین اداره انجام خواهد شد.»

اسماعیلی، معاون اداره ثبت لار، به عنوان سرپرست موقت اداره ثبت گراش مامور شده است. هفت کارمند نیز از در این اداره مشغول به کارند، که تعداد آنها قرار بود به پانزده نفر برسد. مهندس هرمزی توضیح می‌دهد: «چارت سازمانی و پست‌های اداری هم مشخص شده شده است، و طبق مصوبه قبلی باید باقی پست‌ها با پست‌های بلاتصدی جهاد کشاورزی استان پر شود. بخشی از این کار صورت گرفته است، و امیدواریم بقیه نیروی مورد نیاز نیز هر چه زودتر معرفی شوند.»

مهندس هرمزی در خصوص وضعیت پرونده‌ها و امور اداری این اداره نیز می‌گوید: «خط دیتا فعال شده است و اتوماسیون اداری شروع به کار کرده است. بخش اعظم پرونده‌ها نیز به گراش منتقل شده است. به این ترتیب، و با توجه به این که این اداره مستقل است و نه نمایندگی، دیگر شاهد ارجاع مردم به اداره ثبت لار نخواهیم بود.»

درباره‌ی گلایه‌های مردمی از تاخیر در راه‌اندازی اداره ثبت، مهندس هرمزی نیز می‌افزاید: «واقعا انصاف نیست که این اداره‌ی مهم بعد از سه سال پیگیری مدام راه‌اندازی شود. اگر اداره ثبت در تاریخ موعود افتتاح شده بود، دل‌گرمی مردم و مسئولین هم بیشتر بود و همکاری بیشتری صورت می‌گرفت. با این حال، حجم کمک‌ها و همیاری‌های مردم به بیش از ۵۰ میلیون تومان می‌رسد که قابل تقدیر است. امیدواریم نیروی اداری نیز هر چه سریع‌تر تکمیل شود تا مردم بیش از این معطل نشوند.»

افتتاح رسمی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گراش احتمالا در عید فطر صورت خواهد گرفت.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

4 نظر

    1. جناب آقای مهندس هرمزی… واقعاً ممنونیم هم از شما و هم از گروه محترم شورای فعلی.
      اما خداکنه نیروهایی که مشغول به کار میشن از بومی و گراشی های خودمون باشه نه نیروهای اطراف.
      درسته مدرک و حقوق خیلی مهمه. امکان داره آدم باهم توافق نکن. اما وقتی مدیرانش خوش انصاف باشن آدم باهاش راه میاد.
      امیدوارم تو اداره ها، بانکهای گراش همش شاهد فعالیت خود گراشیهای عزیزمون باشیم.
      این حق ماست جناب آقای هرمزی
      بازمم ممنون. اجرکم عندالله. خدا انشالله۱ طول عمر با شرف و آبرو و ۱روزی حلال و بچه های صالح خدا بهتون بده. آمین

  1. از زحمات آقایان حاج کریم جعفری رحمت مهیایی و مهندس هرمزی و حسن نژاد وجهانبانی و کسانی که در تهیه محل و تجهیزات وراه اندازی این اداره تلاش وافری داشتند تشکر می کنیم امیدواریم این پشتیبانیها همچنان ادامه داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top