بستن

کشف ۳۰۸ کیلوگرم تریاک در لارستان

سرهنگ مصری خبرداد:
شیراز – خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف ۳۰۸کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد اسماعیل مصری در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان لارستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ ضمن تشدید کنترل محورهای فرعی و اصلی این شهرستان از  جابجایی یک محموله مواد افیونی با خودرو ۴۰۵ و اسکورت دو خودرو وانت پیکان مطلع شدند.

وی افزود: مأموران که اقدام به ایجاد ایست و بازرسی در جاده های شهرستان کرده بودند به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس ادامه داد: ماموران هنگام بازرسی از خودرو متوجه شدند یک دستگاه وانت پیکان و پژو ۴۰۵ که متوجه ایست و بازرسی ماموران در محور شده اقدام به دورزدن کرده و متواری شدند.

سرهنگ مصری تصریح کرد: بلافاصله ماموران به تعقیب هردو خودرو پرداخته و پس از مسافتی تعقیب و گریز، خودروی پژو ۴۰۵ را متوقف کردند.وی اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۰۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس بیان کرد: با تلاش ماموران خودرو وانت پیکان نیز توقیف و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کامیون حامل محموله قاچاق در شیراز متوقف شد

جانشین رییس پلیس آگاهی فارس از کشف هشت هزار کیلوگرم بادام زمینی خارجی قاچاق از یک دستگاه کامیون در شیراز خبر داد.

سرهنگ علی پناهی منش در این خصوص گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب اخبار مبنی بر حمل و بارگیری مقادیری کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیون به رانندگی فردی به نام “م- الف” بلافاصله ماموران به محل مورد نظر عزیمت کردند.

وی ادامه داد: پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی از آن ۸ هزار کیلوگرم بادام زمینی خارجی قاچاق کشف شد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فارس تصریح کرد: تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

سارق درون خودرو در کازرون دستگیر شد

با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان کازرون استان فارس، سارق درون خودرو در این شهرستان دستگیر و چهار فقره سرقت منزل از وی کشف شد.

سرهنگ محسن سروقد در توضیح بیشتر این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان کازرون موفق شدند در سطح شهرستان یک نفر سارق درون خودرو را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات صورت گرفته از متهم چهار فقره سرقت درون خودرو و دو فقره سایر سرقت ها از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: متهم به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

کشف۲۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس از کشف۲۱۲ هزارو۶۰۰ نخ سیگار خارجی  قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی شیبانیان با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ بعثت هنگام  گشت زنی در یکی از خیابان های اصلی شهر به یک دستگاه سواری پژو مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو تعداد ۲۱۲ هزار و۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده به نام “م –  ر” دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت خاطر نشان کرد: این قاچاقچی کالا پس از تکمیل پرونده به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top