بستن

بهره برداری از راه روستایی کنار زیارت

مهندس داریوش نصر مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از اتمام عملیات احداث راه روستایی کنار زیارت خبر داد.
به گزارش گریشنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس نصر به اتفاق سلمان مهرابی سرپرست اداره راه و شهرسازی گراش در جریان بازدید خود از این محور اعلام کرد عملیات اجرایی این پروژه حدود یک ماه به طول انجامید. ایشان همچنین اظهار داشتند ۷ دستگاه از ماشین‌آلات راهسازی اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش در انجام این پروژه مشغول به فعالیت بوده اند.

مدیر کل راه و شهر سازی لارستان افزود: این مسیر که از کیلومتر ۶۰۰+۶ محور چک چک منشعب می گردد بیش از ۱۰۰۰ متر طول دارد و عرض مفید آن ۵/۸ متر است.

وی همچنین از مردم خواست انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومی این اداره کل در میان بگذارند.

مهندس سلمان مهرابی سرپرست اداره راه و شهرسازی گراش نیز اظهار کرد: حجم کل خاکریزی این مسیر بالغ بر ۷۳۰۰ مترمکعب است و از دیگر جزئیات اجرایی حاشیه این مسیر می‌توان به ایجاد ۹۰۰ متر قنو و لوله گذاری عرضی جهت هدایت و عبور روان آب‌های سطحی ناشی از بارندگی های فصلی و ساماندهی آب‌بردگی‌های دیواره مسیل مجاور این پروژه اشاره نمود. همچنین به جهت رفاه حال روستائیان و به منظور استفاده بهینه از آب ناشی از بارندگی‌های موسمی گورآبی به حجمی بیش از ۱۵ هزار مترمکعب در امتداد مسیر واقع در جانب شرقی روستا ایجاد گردید و جهت استفاده در اختیار روستائیان قرار گرفت.

در حال حاضر مسیر مورد اشاره برای استفاده روستاییان کنار زیارت آماده و تابلو اطلاعاتی روستا نیز نصب گردیده است.

عکاس پایگاه خبری هفت‌برکه گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top