بستن

تماشاگران فوتبال سر داور بازی را بریدند

یک اخراج ساده در زمین فوتبال دو قتل هولناک آفرید. یکشنبه هفته گذشته، در استادیوم “مارانهائو” در شمال شرقی برزیل, یک داور پس از درگیری لفظی با بازیکن اخراجی، وی را با ضربات چاقو از پای درآورد و متعاقبا توسط تماشگران شکنجه و به شکل فجیعی گردن زده شد.

تصویراتاویو جوردائو داسیلوا داور مقتول

به گزارش تابناک، بر اساس آنچه رویترز گزارش کرد، “اتاویو جوردائو داسیلوا” (داور ۲۰ ساله) پس از نشان دادن کارت قرمز به جوزنیر دوس سانتوز ۳۰ ساله و امتناع این بازیکن برای خروج از میدان بازی، او را با چاقو زخمی می کند!

گروهی از هواداران و اقوام این بازیکن پس از مشاهده این صحنه به داخل زمین هجوم آوردند. این گروه دست و پای داور را با طناب بستند و او را به شیوه ای بسیار خشونت آمیز به قتل رساندند و سر بریده اش را روی تکه چوبی در وسط زمین فوتبال قرار دادند. دوس سانتوس، بازیکن ۳۰ ساله پس از اینکه توسط داور با چاقو مصدوم شد، فورا به بیمارستان انتقال پیدا کرد، ولی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

پلیس در این مورد یک مرد ۲۷ ساله را دستگیر کرده است؛ اما تحقیقات همچنان ادامه خواهد داشت.

برزیل در چند سال اخیر برای کاهش آمار قتل و آدم کشی تلاش های گسترده ای کرده است؛ اما همچنان فشارهای زیادی برای بالا بردن امنیت در این کشور در آستانه میزبانی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ و المپیک ۲۰۱۶ لازم است.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top