بستن

۴۲ استاد در آزمون مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع)

 پنجشنبه ۱۳ تیرماه ۹۲ آزمون پایان‌دوره‌ی تربیت مدرس «مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع)» در سالن امتحانات حوزه علمیه باقر العلوم (ع) شهرستان گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گراش، این آزمون با حضور ۴۲ نفر از متعلمین خواهر و برادر از شهرستان‌های گراش، لارستان، لامرد، خنج و مهر که از اساتید حوزه و دانشگاه بودند برگزار شد.

حجت الاسلام حبیب باقری، رییس اداره تبلیغات اسلامی گراش، در خصوص هدف و ویژگی‌های این دوره گفت: «این دوره حدود یک سال به طول انجامید و در طی این دوره از اساتید مجرب و توان‌مند حوزه علمیه قم جهت تدریس دعوت شد.»

وی افزود: «با توجه به این که منطقه جنوب فارس بیشتر مورد تهاجم افکار انحرافی و شبهه‌انگیز نسبت به مکتب اهل بیت (ع) قرار گرفته است، بر خود لازم دانستیم که در دفاع از مکتب تشیع و رفع شبهاتی که به جوانان القا می‌شود، این دوره را برگزار نماییم.»

وی در ادامه تصریح کرد: «اکنون پس از گذشت یک سال و پایان یافتن کلاس‌ها، امروز آزمون پایان‌دوره با حضور متعلمین که از شهرستان‌های گراش، لارستان، لامرد، خنج و مهر بودند برگزار شد. این عزیزان پس از کسب نمره قبولی می‌توانند به عنوان استاد در این زمینه در دانشگاه‌ها، حوزه‌ها، سمینارها و همایش‌ها فعالیت نمایند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top