بستن

هیات‌های مذهبی گراش پای صندوی رای رفتند

هفت‌برکه: مسئولین ۳۳ هیات مذهبی گراش با حضور در پای صندوق رأی به کاندیداهای ششمین دوره شورای هیئات مذهبی رأی دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گراش، انتخابات شورای هیئات مذهبی هر ۴ سال یک بار به صورت هماهنگ و سراسری در کل کشور برگزار می‌شود و مسئولین هیئات مذهبی با حضور در پای صندوق رأی به کاندیداهای مورد نظر خود رأی داده و اعضای شورا را انتخاب می نمایند.

حجت الاسلام سیدحسن موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش در حاشیه برگزاری این انتخابات گفت: هیئات مذهبی نماد خردورزی و احساسات پاک و سالم، و کانون باورهای ناب دینی می باشند.

ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان گراش همزمان با سراسر کشور صبح جمعه مورخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ برگزار شد که از بین ۹ نفر کاندیدای شرکت کننده در این دوره ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی و دو نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند که پس از تأیید انتخابات از مرکز استان، منتخبین این دوره هیئات مذهبی به ترتیب اکثریت آرا معرفی شدند.

۱-  علی اکبر فتحی با ۳۰ رای

۲-  ابوالفضل دیباچی با ۲۱ رای

۳- علی اکبر مقتدری با ۲۰ رای

۴- سید جواد معصومی گراشی با ۱۵ رای

۵- یعقوب مهرابی با ۱۳ رای

بعنوان اعضای اصلی  انتخاب شدند و آقایان غلامعباس سپهر با ۱۳ رای و امیرحمزه مهرابی با ۱۱ رای به عنوان اعضای علی البدل حائز اکثریت آراء شدند .

محمد حسن نام آور مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی گراش نیز تصریح کرد: در این دوره تعداد ۴۰ هیئأت مذهبی که دارای کد شناسایی در سامانه طوبی بودند مجوز حضور در انتخابات را داشتند و از این تعداد ۳۳ هیأت پای صندوق رأی حاضر و رأی خود را به صندوق انداختند.

وی در پایان از فعالیت ها و تلاش های اعضای شورای سابق تشکر و همچنین از همه نهادها و ارگان ها خاصه فرماندار محترم، فرماندهی محترم نیروی انتظامی و فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج که در صیانت و نظارت انتخابات همکاری لازم را مبذول نمودند قدردانی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top