بستن

تقدیر از ده جوان برتر گراشی در حوزه ورزش و فرهنگ

گریشنا:‌ به مناسبت هفته‌ی جوان از جوانان برتر شهرستان گراش تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا این برنامه با چند روز تاخیر امروز نهم تیر ماه به همت اداره‌ی ورزش و جوانان و همکاری فرمانداری شهرستان گراش در سالن فرمانداری برگزار شد.

اکبری مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان اولین سخنران جلسه بود وی ضمن تقدیر و تشکر از جوانان برتر گفت:« همت و فعالیت جوانان درسطوح مختلف، پیشرفت و ارتقاء  شهر را در تمامی زوایا ممکن خواهد ساخت، توجه به جوانان و ایجاد فرصت برای بروز استعداد‌های آن‌ها جز اولویت‌های هر شهری محسوب می‌شود.»

در غیاب فرماندار کرمی معاون او در این برنامه حضور داشت او طی سخنانی بیان کرد: «ایجاد روحیه‌ی فداکاری و خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیازمند توجه‌ی بیشتر و برگزاری برنامه‌هایی از این نوع است.» کرمی گفت:« فعالین و استعداد‌های جوان زیادی در شهرستان وجود دارد که در این جلسه جای خالی آن‌ها احساس می‌شود اما تقدیر از منتخبین حاضر در جلسه تنها به نمایندگی از جوانان فعال شهرستان است.»

باقری رئیس سازمان تبلیغات دیگر سخنران جلسه بود نیاز به حمایت از جوانان و توجه به امور و مسائل مربوط به آن‌ها از جمله نکاتی بود که مطرح کرد او به کم توجه‌ای به مسائل زیر‌بنایی فرهنگی  در شهرستان اشاره کرد و گفت: «باید در این زمینه فرهنگ‌سازی انجام شود به خصوص برای خیرین تا سرمایه‌های خود را برای رفع  این‌گونه مشکلات و مسائل زیربنایی به کار ببندند.»

در این میان از جوانان منتخب نیز خواسته شد تا مشکلات مربوط به حوزه خود را بیان کنند، حمایت کم مسئولین از جوانان، نبود تعامل بین فعالین و مسئولین از جمله مسائلی بود که مطرح شد معاون فرماندار در جواب به انتقاد‌ها گفت:«این مساله را نباید نادیده گرفت که فرمانداری بیشتر سیستم نظارتی است تا اجرایی، کمبود بودجه نیز از مشکلات همیشگی بوده است که مانع از عملی کردن بسیاری از طرح‌ها و خدمات از سوی فرمانداری می‌شود.»

و در پایان از خانم مهیایی به خاطر رتبه‌ی تک رقمی کنکور سال ۹۱، مچتبی فردفانی حافظ کل قرآن، عارفه متین شاعر، احمدرضا خودکامه خبرنگار، مرضیه فیلی قهرمان تیر‌وکمان، حبیبه بخشی هنرمند، حمید‌رضا موغلی ورزشکار و قهرمان کشور، راحله بهادر نویسنده، فاطمه یوسفی فعال فرهنگی، نادر بختیار دروازه‌بان و ورزشکار شهر با دادن لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

20 نظر

  1. احمد رضا خودکامه بابت فرستادن خبر داره هزینه دریافت میکنه ولی من هرچی داره فکر میکنم جوان برتر نیست چون برتری خاصی نداره !!!
    میتونین معیارهای انتخاب افراد رو بگین؟؟؟

    1. آقای گراشی
      احمدرضا خودکامه چقدر بابت ارسال خبر به صداو سیما، ارسال خبر به خبرگزاری فارس و سایت خبری رویدادشهر دریافت میکنه؟
      یه جوری نوشتید کسی نفهمه فکر میکنه ماهی یه میلیون حقوق میگیرم
      خواهش میکنم اگه از چیزی اطلاع ندارید خرافه پراکنی نکنید….
      متاسفم برای این طرز تفکر…!

    2. همیشه از احمدرضا خودکامه با توجه به سن‌اش در حوزه کاری خبرنگاری به عنوان یکی از جوان‌های موفق و برتر نام می‌بریم.
      خوب این که یک نفر برای کارش حقوق ناچیزی بگیرد تضادی با این ندارد که جوان موفق و نمونه‌ای است.

    3. جالب است بدانید که آقای خودکامه بعنوان جوانترین خبرنگار آزاد صداوسیما در استان فارس فعالیت می کنند.
      فکر کنم در سطح کشور هم خبرنگار آزاد که سنشون زیر ۲۰ سال باشه را نداشته باشیم.

  2. این انتخاب ها یک کمی رنگینه چون فقط تعدادی افراد خاص که جز یک طیف و گروه هستند انتخاب شدند، افراد نخبه زیادی داریم که هم مدارج و هم مدارک زیادی برای نخبه بودن دارن، اکثر اینها افرادی هستن که همیشه تو فرمانداری هستن و هیچ برتری نسبت به دیگران ندارن…

  3. آقای خودکامه عزیز و دوست داشتنی یکی از بهترین و برترین خبرنگار و جوان حال حاضر گراش می باشند و در خبرگزاری فارس فعالیت می کنند.
    اگر کسی هم به ازای کاری که انجام می دهد حق و الزحمه می گیرد به نظر شما نباید جوان برتر باشد?

  4. قصد جسارت به دوستان ندارم، ولی فکر کنم یه کم دیدمون بازتر باشه بهتره، اینقد تنگ نظر نباشیم!
    همین که مسئولین به فکر افتادن یه همچین برنامه ای رو برگزار کنن خودش جای خوشحالی و امیدواری داره، و ازشون ممنونیم. حالا اینکه کی انتخاب شده و مبنای انتخابش چی بوده در درجه دومه!

    البته اونایی که انتخاب شدن هم کم آدمایی نبودن، اغلبشون که من خبر دارم واقعه نمونه بودن.

    ضمنا در متن خبر هم گفته شده که این جوانان به نمایندگی از همه جوانان شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتن.
    (کرمی گفت:« فعالین و استعداد‌های جوان زیادی در شهرستان وجود دارد که در این جلسه جای خالی آن‌ها احساس می‌شود اما تقدیر از منتخبین حاضر در جلسه تنها به نمایندگی از جوانان فعال شهرستان است.»)

  5. نمیخوام اسم بیارم، البته فرد خاصی هم مدنظرم نیست، اما با احترام به همه این عزیزان باید کفت: عناوین کلی فعال فرهنگی یا نویسنده بودن برای برتر شناختن افرادی درگراش با توجه به تعداد نسبتا بالای جوانان نخبه علمی، ورزشی، فرهنکی و … معیار مناسبی نیست. من با نظر دلسوز جوانان تا حدودی موافقم(البته نسبت به برخی از این ١٠نفر و نه همه اونا). در مورد اقای خودکامه هم باید گفت، صرف جمع اوری و ارسال خبر از گراش و ارسال اون به رسانه ها شایسته تقدیره و باید از ایشون قدردانی کرد. اما اینکه این اقدامات میتونه یک برتری نسبت به سایر نخبگان گراش باشه یا نه، باید اونو با معیارهای انتخاب کنندگان این جوانان سنجید.

  6. عرض سلام و ادب دارم خدمت دوستان عزیز و گرامی و ضمن تبریک ب جوانان برتر شهرمون…
    در جواب ب دلسوز جوان عرض کنم ک:زمانی ک جمیدرضا موغلی در مسابقات کشوری در رشته ی تنیس روی میز در سال ۸۳ موقعی ک فقط نه سال بیشتر نداشت واسه ی شهر گراش مقام میاورد،فکر کنم شما اون موقع حتی کلمه ی ورزشکار رو نمیتونستین تلفظ کنین یا حتی بخشش کنین یا هم شاید اون موقع هنوز پا ب دنیا نگذاشته بودین..شایدم ب علت دوری از اجتماع و رسانه ها تا حالا این فرصت رو پیدا نکردین ک حمیدرضا موغلی رو بهتر بشناسین و همچنین احتمالم بر اینه ک تا یک ماه اخیر تا حالا اسمی از کامپیوتر و اینترنت و رسانه و … ب گوشتون نخورده و با این وسایل ها بیگانه بودین و نتونستین حمیدرضا موغلی رو بشناسین و الان هم اولین بارتونه ک ب اینترنت وصل میشین و اسم جدیدی از حمیدرضا موغلی ب چشمتون میخوره…نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی این حق رو دارم ک از خودم دفاع کنم…بین ورزشکارها و رشته های غیر وزنی اولین کسی بودم ک تونستم توی کشور برای ورزش گراش مقام کسب کنم.اگه بتونین تو گراش کسی رو نام ببرید ک افتخارات کشوریش اندازه ی من یا بیشتر از من باشه هرچی گفتین بهتون میدم.
    قابل توجه شما ک تا حالا بنده رو نشناختین:بخشی از مقام های بنده:
    ۱.کسب مقام سومی مسابقات خردسالان کشور
    ۲.کسب مقام سومی مسابقات ابتدایی کشور
    ۳.کسب مقام دومی مسابقات نونهالان کشور
    ۴.کسب مقام سومی مسابقات نونهالان کشور
    ۵.باز کسب مقام دومی مسابقات نونهالان کشور
    ۶.کسب مقام قهرمانی مسابقات جوانان کشور
    ۷.کسب مقام نائب قهرمانی مسابقات نوجوانان منطقه هفت کشور
    ۸.کسب مقام های اول تا سومی استان در رده های خردسالان،نونهالان،نوجوانان،جوانان،امید در بین سال های ۸۳ تا ۹۲
    ۹.کسب مقام سومی مسابقات بزرگسالان استان(توجه داشته باشین ک بنده متولد ۱۳۷۳/۱۲/۲۵ هستم و ۱۸ سال بیشتر ندارم و الان هم هنوز در رده ی سنی جوانان هستم ولی بازم دارم توی امیدها و بزرگسالان استان مقام میارم)…
    اگه بازم نتونستم قانعتون کنم بپرسین تا بیشتر قانعتون کنم…
    ***با این وجود قضاوت با شما و بقیه عزیزان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    در ضمن شما اگه فردی انتقاد پذیر و دلسوز بودین،با نام حقیقیتون دیدگاه میدادین…
    بقیه جوانان برتر مثل آقای خودکامه و فردفانی و دیگر عزیزان نیز توضیحات خودشون رو دارن و برای قانع شدن میتونید از خودشون بپرسید و جواب بگیرید…(ن پارتی صورت گرفته و ن چیز دیگری بلکه هرکسی بر اساس تلاش خودش مزدشو گرفته)…
    صرفا وقتی میگن جوان برتر ورزشی فقط نباید ک مقام داشته باشه بلکه باید علاوه بر مقام منش اخلاقی و معرفتی و ادب و……نیز تو ورزش و جامعه داشته باشه…(پس کسی الکی انتخاب نشده و این انتخاب ها نیز مطمئنا کار یک روزه ای نبوده و زمان بر بوده بر اساس سوابق چندین ساله یک فرد بوده ن یک روزه)…ممنون از همگی.با تشکر.سپاس…

  7. در جواب برادران موغلی،
    درسته این انتخاب شما یک روزه نبوده بلکه یک دقیقه ای بوده،
    حمید رضا موغلی بیشتر مقام هاش تو گراش بوده و چندتا هم کشوری بوده باید به دنبال کسایی مثل ابراهیم اعتمادی یا آقای اسدی در رشته پرس سینه که در سطح بین المللی مقام کسب کردن باشیم اگر بخاطر مرتضی موغلی نبود ۱۰۰ سال دیگه هم ازش تقدیر نمیشد
    یعنی منظورتون اینه افرادی مثل این دو نفر منش اخلاقی و معرفتی رو نداشتن آخه پینگ پنگ که اخلاق ورزشی خاصی نمیخواد مثل بازی شطرنجه، راکت که به سمت هم پرت نمیکنن
    اگر امکانش هست یک کمی واقع بین باش و بزار مردم نظر بدن
    مشک آن است که خود ببوید نه آنکه خودش بگوید………..

  8. کاش علم رو در چیزی بیشتر از رتبه ی کنکور می دیدیم! این خانم دانش آموز نمونه ای بوده که تونسته تو کنکور خوب بدرخشه جا داشت نخبه ی علمی از بین بچه های دانشجو و محققین انتخاب می شد. ما در شهرمون جوون های علمی شایسته تری هم داریم، هر چند تقدیر از رتبه های برتر کنکور کار خیلی خوبیه اما بهتر بود این کار در حضور دانش آموزان کنکوری انجام می شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 نظر
scroll to top