فرمانده انتظامی فارس:

امنیت در فارس مرهون تعامل دستگاه قضایی با پلیس است

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه امنیت در این استان مرهون تعامل دستگاه قضایی با پلیس است، بر تداوم و گسترش همکاری و تعامل در دو سازمان و خدمتگزاری به مردم تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: امنیت در فارس مرهون تعامل دستگاه قضایی با پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان به مناسبت هفته قوه قضائیه با مسئولان دادگستری فارس دیدار و از تعامل و همکاری دستگاه قضایی با انتظامی این استان تقدیر کرد.

وی موفقیت‌های به‌دست آمده در ایجاد امنیت و خدمتگزاری به مردم را مرهون تعامل مناسب این دو مجموعه دانست و گفت: با برخوردهای قانونی که توسط دستگاه قضایی در استان فارس با مخلان نظم، امنیت و آسایش شهروندان به ویژه سارقان مسلح و اجرای احکام اللهی در مورد آنان صورت گرفت احساس امنیت در مردم ارتقا پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در خدمتگزاری به مردم تمام مجموعه‌های انتظامی این استان مجدانه پای کار هستند تصریح کرد: کارکنان انتظامی این استان زمانی که می‌بینند همکاران آنان در مجموعه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت پای کار هستند با داشتن روحیه و انگیزه مضاعف کار خود را دنبال می‌کنند.

رئیس دادگستری فارس نیز به استمرار و افزایش تعامل بین دو دستگاه قضایی و انتظامی در این استان تأکید و تصریح کرد: ماحصل این تعامل و همکاری موفقیت‌های چشم‌گیری بوده که در برقراری امنیت برای شهروندان به ارمغان آمده است.

ذبیح‌الله خدائیان اضافه کرد: کار نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به گونه‌ای است که در یکدیگر تنیده شده و جدایی از هم نیست.

وی بیان کرد: در استان فارس مجموعه قضایی و انتظامی در عین رعایت حدود و مرز استقلال هر دو مجموعه، در عمل نیز به‌گونه‌ای در کارها تعامل دارند که این هم‌دلی و تعامل سبب موفقیت‌های مأموران هر دو مجموعه در خدمتگزاری به مردم شده است.