بستن

افتتاح رسمی مسکن مهر ۸۰۸ واحدی گراش

گریشنا:‌ با حضور وزیر راه و شهرسازی پروژه ۸۰۸ واحدی مسکن گراش افتتاح شد.

به گزارش گریشنا در سفر یک ساعتی مهندس علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی به گراش، پروژه مسکن مهر گراش با عنوان شهرک پردیس افتتاح شد. این سفر صبح امروز ۴ تیرماه ۱۳۹۲ انجام شد و وزیر  ۴۱۰۰ واحد مسکن مهر حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان را افتتاح کرد. ۱۷۱۱ واحد در لارستان، ۸۰۸ واحد در گراش، ۸۰۶ واحد در لامرد، ۲۰۰ واحد در خنج، ۶۰ واحد در خور و ۵۱۵ واحد خودمالکی امروز به صورت همزمان به بهره‌برداری رسید.

وزیر مسکن و شهرسازی با حضور در جمع خانواده رحیمی‌نژادی با افتتاح این مجموعه کلید مسکن را تحویل آنان داد. واحدهای مسکن مهر گراش از سال گذشته تحویل متقاضیان شده بود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

  1. این که میرن یه خونه های خاص، بر روی چه اصولیه?
    مثلا چرا نیومدن خونه ما؟
    قربون پیامبری برم که دهنه شترش رو ول کرد، و سر از خانه ی فقیرترین ها در اورد

  2. مهدی جان حق باشماست.ما هم مسکن مهر هستیم چرا خونه ما نیومدن….همش پارتی بازیه.
    هر چند اگه میومدن هم اجازه نمیدادم که بیان تو ….
    راستی این راه وترابری گراش یا هرچی که هستش خوب بلدن پاچه خواری کنن ازدیروز شروع کردن به لکه گیری اسفالت وتمیز کردن خیابونای مسکن مهر….
    چرا قبل از این کارها نمیکردن.یعنی هیچ کاری واسه رضای خدا وخدمت به مردم نیست.

    1. عبدارضا راس میگی. بخاطر وزیر آسفالتا رو لکه گیری کردن. بازم خدا رو شکر که وزیر اومد و یه کم وضع آسفالتا بهتر شد.خدا کنه روزی یکبار وزیر بیاد.

  3. ایکاش آقای وزیر محترم بجای این افتتاح صوری بعد از چند سال گروهی را مامور بررسی و حسابرسی از پیمانکاران و مسولین ساخت مسکن مهر گراش میکردند که این همه ریخت و پاشها و ضرر و زیانیکه به خریداران وارد کرده اند و اینکه گروهی اندک میلیونها تومان به جیب زده اند تحویل قانون می دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top