هفت‌برکه: تیراندازی با اسلحه کلاشینکف در جلو دادگاه شهرستان جویم منجر به قتل علی سلیمانی وکیل دادگستری شد. سلیمانی وکالت یک پرونده اختلاف ملکی را برعهده داشت.

سرهنگ «سیدمحمد یوسفی «در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، گفت: ظهر امروز ۲۸ مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل با اسلحه در جلو دادگاه شهرستان جویم، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ یوسفی گفت: قاتل ۷۰ ساله با قبضه اسلحه کلاش و کلت کمری داشت در صحنه درگیری دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لارستان در مورد انگیزه این قتل گفت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که قاتل به دلیل اختلافات ملکی با شخصی جلسه دادگاه داشته و پس از بیرون آمدن از جلسه، با یک قبضه اسلحه کلاش که از قبل تهیه کرده است به سمت وی تیراندازی که متاسفانه تیر به فرد ۵۱ ساله همراه طرف حسابش برخورد و منجر به قتل وی می‌شود.

وکلاپرس در خبر اعلام کرد مقتول این حادثه علی سلیمانی وکیل دادگستری است. شایان منش نائب رئیس کانون وکلای دادگستری منطقه فارس گفت: یکی از طرفین پرونده با هشت گلوله کلاشینکف به سمت وکیل علی سلیمانی تیراندازی کرده و وی در دم جان سپرده است.

شایان‌منش گفت: پرونده مربوط به معاوضه ملک بوده که شخص مذکور بعدا پشیمان شده است. وی حتی با وکیل خود دچار اختلاف شده و بخشی از حق‌الوکاله پرداختی خود را از وکیلش مسترد کرده است.

نائب رئیس کانون وکلای فارس از حضور موکل مرحوم سلیمانی در خودرو در لحظه تیراندازی خبر داد و عنوان کرد: موکل مرحوم علی سلیمانی نیز در زمان حادثه در خودرو بوده است که به محض شلیک گلوله، به سمت کف ماشین خم شده و پناه گرفته و زنده مانده است.

در خبر اولیه وکلا پرس آمده بود ارتکاب به قتل از سوی طرف مقابل پرونده که پدر و پسری بوده‌اند، صورت گرفته است که یکی از طرفین پرونده با هشت گلوله کلاشینکف به سمت مرحوم سلیمانی تیراندازی کرده است و پدر در همان محل دستگیر شده اما پسر، متواری شده است.

Vakil Joyum