بستن

بیش از ۱۵۰۰۰ بازدید ماهانه از گریشنا

گریشنا: روزانه به طور متوسط ۴۲۲ بازدید از سایت گریشنا انجام می‌شود. این بازدید در روزهای اخیر به بیش از ۶۰۰ بازدید رسیده است.

آمار سرویس analytics گوگل نشان می‌دهد گریشنا در سال ۱۳۹۱ ماهیانه  به طور متوسط ۶۷۱۲ بازدید داشته است. که شامل ماهیانه ۲۰۵۸ بازدید یکتا بود.

با آغاز زمان ثبت‌نام انتخابات شورای شهر بازدید از مخاطبان از سایت گریشنا به تدریج افزایش یافت به نحوی که در زمان کوتاهی به دلیل کمبود پهنای باند خدمات سایت به مدت دور روز متوقف شد. با ارتقا سرویس این افزایش تدریجی ادامه داشته است.

در دو ماهه اخیر متوسط بازدید ماهیانه ۱۴۴۸۱ بوده است. این مساله افزایش ۱۱۵ درصدی بازدیدها را نشان می‌دهد.

بیشترین بازدید مربوط به تاریخ ۴ اردیبهشت‌ماه است که ۷۷۷ مورد مراجعه به سایت ثبت شده است در کل هفته ثبت‌نام انتخاباتی روزهایی بودکه مخاطبان زیادتری برای دریافت اخبار به گریشنا سر زدند.در روزهای تعطیل و جمعه مخاطبان کمتری به گریشنا مراجعه می‌کنند.

از ابتدای سال ۱۳۹۲ تا امروز ۱۳۶,۲۶۸ مطلب در گریشنا دیده شده است این آمار نشان می‌دهد به طور متوسط روزانه ۴۲۲ بازدید از گریشنا انجام شده است مخاطبان به طور متوسط در هر بازدید به چهار صفحه سر زده‌اند.

۳۸ درصد بازدیدکنندگان گریشنا از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده می‌کنند. مرورگرهای گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر در مراحل بعد قرار دارد. ۳ درصد بازدیدگان از موبایل و تبلت برای دیدن گریشنا استفاده کرده‌اند.

۳۷ درصد افراد بعد از سرچ کردن در گوگل به سایت گریشنا رسیده‌اند. ۲۵ درصد مستقیما آدرس سایت را در مرورگر خود وارد کرده‌اند. برخی از بازدیدکنندگان نیز از طریق لینک موجود در سایت‌های دیگر به گریشنا هدایت شده‌اند. کاربران از اچم‌نت، فـــــــیس بوک و لارستان نیوز بیشتر به گریشنا آمده‌اند.

۱۲ درصد بازدیدکنندگان سایت از کشور امارات متحده عربی هستند. بازدید کشورهای دیگر  همانند کانادا یا آمریکا با توجه به استفاده از ابزارهای دور زدن قابل اتکا نیست.

پر بازدید‌ترین صفحه سایت در این مدت لیست نامزدهای شورا بود. گزارش تصویری گوشه‌های شهر-۱ نیز عنوان پرببینده‌ترین مطلب سال ۱۳۹۲ را در اختیار دارد. خبر روز آخر ثبت‌نام نامزدهای شورای شهر پرخواننده‌ترین خبر سال ۱۳۹۲ است.

دو مطلب «گراشی ها به کدام کاندیدای ریاست جمهوری را ی می دهند» و «نیمه چهارم: جوابیه جعفرپور از تهران به مهرابی در قم» بیشتر از دیگر مطالب محل بحث و گفتگو بوده و کامنت‌های بیشتر پای آن‌ها گذاشته شده است.

امیدوارم با اطلاع‌رسانی دقیق و سریع بتوانیم اعتماد شما مخاطبان گریشنا را بیش از گذشته جذب کنیم. منتظر نظرات شما در مورد مطالب گریشنا هستیم.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top