هفت‌برکه: با دعوت از فعالین ستادهای دکتر پزشکیان در شهرستان‌های جنوب فارس، روز جمعه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۳، مراسم تقدیر و تشکر از تلاشگران انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در سالن دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

14030626 Setad Pezeshkian 1

این همایش با تقاضای ستاد مرکزی دکتر پزشکیان گراش و با مجوز فرمانداری و همراهی و همکاری دانشکده پزشکی گراش برگزار شد. مدعوین خارج از گراش صرفا از اعضای ستاد پزشکیان و مدعوین داخلی از هر سه ستاد پزشکیان، جلیلی و قالیباف بودند. بعضی از مسئولین و برخی چهره‌های مطرح شهر از طیف‌های مختلف سیاسی نیز در زمره مدعوین بودند.

محفل با تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی شروع شد. کامران جعفری، رییس ستاد دکتر پزشکیان در شهرستان گراش، به حضار خوش‌آمد گفت.

عبدالعلی صلاحی تنها سخنران مراسم بود. او معتقد بود به جای سیاسی شدن فرهنگ، باید تلاش کنیم سیاست را فرهنگی کنیم. این امر هم ضروری است و هم تاثیر اجتماعی درازمدت بیشتری دارد.

سپس نوبت به میزگردی رسید که دو گراشی، دکتر ابراهیم مهرابی و دکتر محمدهاشم درویشی؛ و فرهاد ابراهیم‌پور از اوز، آقای غفوریان از خنج و آقای کرمی از ارد در آن شرکت داشتند. دکتر مهرابی با ذکر اعداد و ارقام در باب عظمت کیهان و جهان، گفت در جهانی که به بیکرانه بودن مشهور است، تلاش‌های فردمحورانه و منیت‌ها  و طردهای نابجا جایگاهی ندارد. باید به همگرایی و تفاهم فکر کنیم و نه حذف و تزاحم. درویشی نیز گفت: انتخابات در همه دوره‌ها سالم برگزار شده و نشانه این سلامت آن است که تقریبا همیشه، نیروی برنده در انتخابات، رقیب نیروهای دولت مستقر بوده است. ماها رقیب هم نیستیم بلکه همکار و همراهیم. ابراهیم‌پور گفت: وفاق و هم‌افزایی تنها راه ظهور استعدادها و کاهش مصیبت‌ها و معضلات جامعه و منطقه است و راهی جز این نداریم. کرمی در وصف استعدادهای منطقه علی الخصوص گراش، آن را یک کشور کوچک نامید و بر تفاهم بر سر اصول  اصرار کرد. غفوریان نیز با طبعی ادبی و چاشنی شعر بر ضرورت حضور و همراهی با برنامه‌های دولت تاکید کردند.

سپس کلیپی از فعالیت‌های ستاد انتخاباتی گراش در ایام انتخابات بر پرده سالن افکنده شد و سرود «برای ایران» مهمان چشمان و گوش‌های مشتاق حاضرین شد. بعد از آن نوبت به اهداء لوح سپاس به تلاشگران عرصه انتخابات رسید.

بعد از اتمام مراسمِ داخل سالن، حضار بر مزار مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در محل دانشکده علوم پزشکی حاضر شدند و با ذکر فاتحه به مقام شامخ شهدا، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند. در پایان از مدعوین پذیرایی شام به عمل آمد.

مسئولین کمیته‌های مختلف ستاد مرکزی پزشکیان در شهرستان گراش در انتخابات پیشین به شرح ذیل بودند:

کامران جعفری، رئیس ستاد؛ مهندس هادی هادی‌پور، مسئول شورای راهبردی و سیاستگذاری ستاد؛ رضا دیباچی، قائم مقام ستاد مرکزی شهرستان؛ فاطمه جعفری، معاون ستاد و رئیس کمیته بانوان؛ حبیب‌الله بیگلری، معاون کمیته روستاییان و عشایر؛ محمدرضا فروزان، معاونت مالی و پشتیبانی؛ حیدر حجازی، معاون ستاد و رییس کمیته جوانان؛ ابراهیم پژمان، معاونت تبلیغات و رسانه؛ محمدرضا پاک‌سرشت، مشاور عالی و دبیر ستاد؛ ولی محمد بامری، معاون ستاد و مشاور ارشد؛ عبدالعلی صلاحی، معاونت اساتید؛ احمد حسن نژاد گراشی، معاونت حقوقی ستاد؛ سعید شادمان، معاون ستاد و رئیس کمیته فرهنگیان؛ مهدی عالمی، معاون ستاد و رئیس کمیته فضای مجازی؛ مطلب سلیمانی، رییس ستاد بخش ارد؛ احمد منصوری، رییس ستاد جوانان بخش ارد؛ هادی شعبانی، ستاد جوانان فداغ.

14030626 Setad Pezeshkian 2