هفت‌برکه: مسجد خاتم الانبیا(ص) در روستای شیخ عامر از توابع بخش چاهورز شهرستان لامرد به همت خیر گراشی، حاج احمد صادق‌فرد، احداث و افتتاح شد.

به گزارش صفحه اینستاگرام شیخ عامر کهن، مسجد روستای شیخ عامر لامرد روز جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ با حضور این نیک‌اندیش و جمعی از مسئولین و مردم این روستا به بهره‌برداری رسید.

14030520 Masjed Sheikh Amer 1

در این مراسم دکتر سید موسی موسوی، نماینده‌ی مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی؛ حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا، رئیس سابق دادگستری شهرستان لامرد و رئیس کنونی دادگاه ویژه روحانیت جنوب؛ حجت‌الاسلام محمدنژاد، اولین دادستان شهرستان لامرد؛ احمد خضری، فرماندار؛ بهرام الهیاری، معاون فرماندار؛ و جمعی از روسای ادارات و نهادها به همراه تعدادی از مردم بیرم، چاهورز، خیرگو و علامرودشت حضو داشتند.  حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا با قدردانی از زحمات حاج احمد صادق‌فرد گفت: «این کار نیک شما ماندگار و مصداق آیه‌ی شریفه «المال و البنون زینت حیات الدنیا» است و قطعا این عمل خیر و خداپسندانه نام نیک‌تان را جاودانه خواهد کرد و مال‌تان زینت شما خواهد شد.»

دکتر موسوی نیز با قدردانی از خیر نیک‌اندیش گراشی گفت: «دستان پر مهر و نیک‌اندیش شما را می‌فشارم و برای سلامتی شما دعا می‌کنم که در ساخت اماکن دینی و فرهنگی مانند مسجد و حسینیه اهتمام می‌ورزید.» موسوی که به مدت ۴ سال و از سال ۱۳۷۰ به درخواست مرحوم شیخ احمد انصاری به عنوان پزشک جراح در بیمارستان گراش خدمت کرده است، آن دوره را جزو افتخارات خود یاد کرد.

در پایان این مراسم با اهدا شش لوح سپاس از حاج احمد صادق‌فرد، رابط او و مهندسان ناظر این بنا تجلیل شد. حاج احمد صادق‌فرد در سال‌های گذشته در گراش نیز در ساخت چندین ساختمان خیریه مشارکت داشته است.

14030520 Masjed Sheikh Amer Sadeqfard2