هفت‌برکه: باشگاه‌های بدن‌سازی و پرورش اندام که در هفته‌ی گذشته به دلیل عدم تمدید مجوز یا نداشتن مجوز پلمپ شده بودند، به شرط پیگیری مجوز تا دو ماه آینده، بازگشایی شدند.

به گزارش اداره ورزش و جوانان گراش، به درخواست محسن افشار، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، و علی‌اکبر سالاری، رییس هیأت بدنسازی و پرورش اندام گراش، و با موافقت فرماندار و دادستان شهرستان، مقرر شد باشگاه‌های پلمپ‌شده به شرط پیگیری جهت تمدید مجوز تا ۲ ماه آینده اقدام نمایند و باشگاه‌ها از روز یکشنبه ۲۷ خردادماه بازگشایی شدند.

14030402 Bashgah Badansazi

افشار، رییس اداره ورزش و جوانان، در این زمینه گفت :«متاسفانه برخی باشگاه‌ها از عواقب ناشی از حوادث احتمالی بی‌اطلاع هستند یا بعضاً سهل‌انگاری می‌کنند که ضرر اصلی را ورزشکاران می‌بینند. بر خلاف چیزی که در فضای مجازی مطرح کردند، فقط به خاطر حمایت از ورزشکاران پیگیر بازگشایی شدیم.»

مهدی سالاری، کارشناس بیمه ورزشی، امور باشگاه‌ها و بازرس اداره نیز در این خصوص گفت :«اگر در سالن‌های ورزشی که نه مجوز دارند و نه بیمه هستند اتفاقی رخ دهد، بیمه به هیچ عنوان پاسخگو نمی‌شود و ورزشکاران آسیب‌دیده متحمل خسارات سنگینی می‌شوند.»

سالاری اضافه کرد :«در بازدیدهای دوره‌ای که از باشگاه‌های ورزشی داشتیم، متاسفانه برخی باشگاه‌ها از سال ۹۹ تاکنون اقدام به تمدید مجوز نکرده‌اند.» بازرس اداره در ادامه گفت :«در قبال بازدیدهایی که انجام می‌دهیم، صرفاً باید همکاری و تعامل باشد نه جبهه‌گیری که از سمت برخی مدیران و باشگاه‌ها انجام می‌شود که بعضاً با بی‌احترامی و توهین همراه است. ما همه مثل یک خانواده هستیم.»

علی‌اکبر سالاری، رییس هیأت بدنسازی و پرورش اندام گراش، نیز گفت :«ما زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و همه باید تابع قوانین و مقررات آن باشیم. همه باید با همدیگر همکاری همه جانبه داشته باشیم. ما همه در کنار هم مسئولیت ها و مسابقات را بر اساس قوانین و مقرارت انجام می دهیم و هر کس باید جایگاه خود را بداند و سلسله مراتب را رعایت کند.»