بستن

گشت جعفرپور در حوزه انتخابیه

جشمید جعفرپور در آغاز دومین سال نمایندگی خود به شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه سر می‌زند.

به گزارش دفتر نماینده، دکتر جمشید جعفرپور، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش وی پس از پشت سر گذاشتن روزهای پرکار حضور در کمیسیون تلفیق و تصویب بودجه کشور در سال ۹۲، برای دیدارهای مردمی به حوزه انتخابیه می‌آید. جعفرپور از پنجشنبه نهم خرداد تا جمعه ۱۷ خرداد بازدید منطقه‌ای از اکثر نقاط و روستاهای حوزه انتخابیه را آغاز می‌کند تا پس از اولین دوره دیدارهای مردمی در زمان انتخابات مجلس در سال گذشته، دومین دوره بازدید ها را طبق تعهد داده شده در آن زمان انجام دهد.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته توسط دفاتر نمایندگی مجلس شورای اسلامی در لار،خنج و گراش ، روز پنجشنبه ۹ خرداد، برنامه بازدیدها از مناطق جویم و بنارویه آغاز می‌شود. بازدید از روستاهای کاریان، هرم، احمد محمودی، بلغان، لاغران، چغان از بخش جویم و روستاهای جلال آباد، ده فیش، دامچه، فرشته‌جان، منصور آباد، شرفویه از بخش بنارویه نیز طبق برنامه انجام می گردد و روستاهای هیرم، مارمه، بختیارویه  نیز روز شنبه ۱۱ خرداد میزبان نماینده مردم و مسئولین خواهند بود.

دکتر جعفرپور به همراه مسئولین و هیئت همراه ، روزهای جمعه و شنبه به مناطق بخش مرکزی لارستان سفر کرده و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه بازدید از روستاهای شهرستان‌های خنج و گراش نیز انجام خواهد شد.

نماینده مردم روز دوشنبه به گراش می‌آید که قرار است برنامه دقیق‌تر در روزهای آینده اعلام شود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. […] اگه قراره باز بیاد بگه آنتن دیجیتال و پلیس+۱۰؛ بدونه که هزینه آنتن از محل درآمد گاز و تاسیس دفترخدمات دولت هم از طریق آزمون و پیگیری های مسولین شهر بوده؛ ایشون جز بیلان کاریشون ثبت نکنه؛ باز شهرم رو ملتهب نکن؛ شهر من توسط شورای جدید؛ ترقیش رو ادامه میده؛[…]؛ یاحق؛ گریشنا نظرم رو بی سانسور مثه سایت لار بزار؛

  2. لابد میاد با یک مصاحبه ، گرفتن مجوز دانشکده پرستاری گراش و را ه اندازی تلویزیون دیجیتال و پلیس ۱۰+ به نام خودش ثبت کنه !!
    برخی از سایت خبری هم آن را در بوق و کرنا بکنند !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top