بستن

شاخه گلی برای ماما

هفت‌برکه: جشن روز جهانی ماما و آیین تجلیل از ماماهای نمونه کشوری و شهرستانی گراش در سالن اجتماعات شیخ احمد انصاری در دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

به گزارش وبدا گراش، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، جشن روز جهانی ماما و آیین معرفی و تجلیل از چهار مامای نمونه کشور و پنج مامای نمونه شهرستان با حضور مسئولین علوم پزشکی و شهرستان و خانواده ماماها برگزار شد. 

در این مراسم صاحبه بهرامه و فاطمه جم به عنوان مامای نمونه کشوری درمان؛ و ثریا انصاری و فاطمه صمیمی به عنوان مامای نمونه کشوری بهداشت معرفی و تجلیل شدند. در بخش ماماهای نمونه‌ی شهرستان نیز از عاطفه فردوسی، فرشته متین و زینب فولادی‌پور به عنوان مامای نمونه شهرستانی درمان؛ و صفیه آتش بار و سحر نوروزی به عنوان مامای نمونه شهرستانی بهداشت تجلیل شد.

سخنرانی معاونین درمان، بهداشت، رییس بیمارستان، پخش تیزر ماماهای نمونه و کلیپ فعالیت ماماها و اجرای مسابقه، اجرای گروه دف‌نوازی و تجلیل از ماماهای نمونه کشوری و شهرستان از برنامه‌های این مراسم بود.

این مراسم به همت معاونت درمان و‌ امور مامایی دانشکده علوم پزشکی گراش و با همکاری و حمایت شورای اسلامی شهر گراش، بنیاد خیریه آل فرج و مجمع خیرین سلامت گراش برگزار شد.

گزارش تصویری غزاله شوری، عکاس هفت‌برکه، را از این مراسم ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top