بستن

دو باشگاه جدید در لیست باشگاه‌های گراش

هفت‌برکه: باشگاه سوارکاری یوسف‌رضا به مالکیت پرونده و باشگاه جاست‌فیت گراش به مالکیت قاسمی مجوز فعالیت گرفتند. با اضافه شدن این دو باشگاه، شمار باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز گراش به عدد ۹ رسید.

به گزارش اداره ورزش و جوانان گراش، باشگاه‌های دارای مجوز فعالیت از کمیسیون ماده ۵ امور باشگاه‌های استان با اضافه شدن باشگاه آمادگی جسمانی قاسمی و سوارکاری پرونده به ۹ باشگاه رسید. در سال گذشته، چهار باشگاه در رشته فوتبال (پیروز، گراش جوان، خلیج فارس و نجات‌آفرین) و سه باشگاه در رشته سوارکاری (فاضل، فدایی و ملت) دارای مجوز فعالیت بودند.

مهدی سالاری، مسئول امور باشگاه‌های اداره ورزش و جوانان گراش افزود: «باشگاه‌های آبشار اندیشه، نادرزاده، آفتاب، امپراطور و فروزان در رشته پرورش اندام و آمادگی جسمانی؛ و باشگاه مهاجر در رشته موتورسواری در حال تمدید مجوز خود هستند.» او اضافه کرد: «همچنین باشگاه‌های بیلیارد رویال، آمادگی جسمانی ایده آل، پرورش اندام و آمادگی جسمانی اوورآل، و سوارکاری رخش و فدک و سهیل پیگیر اخذ مجوز می‌باشند.»

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان در خصوص مدارس ورزشی مجوزدار در گراش نیز اعلام کرد: «مدرسه هندبال دختران آسمانی؛ و مدرسه فوتبال و والیبال خلیج فارس؛ دارای مجوز فعالیت می‌باشند.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top