بستن

حافظ خوانی جعفر پور

* جعفرپور: بیشتر ایام غزل‌های حافظ می‌خوانم

خبرگزاری فارس : جمشید جعفرپور، دیگر عضو کمیسیون فرهنگی نیز راجع به میزان سرانه مطالعه در کشور، گفت: میزان مطالعه بر اساس محاسبات رضایت بخش نمی باشد و اعداد اعلام شده برای ملت با فرهنگ ایران بسیار پایین می باشد؛ مطالعه باید به صورت روزمره صورت بگیرد.

جعفرپور، روش هایی را بدین شرح برای افزایش میزان مطالعه در کشور مطرح کرد: می توان برای نهادینه کردن مطالعه را از آموزش و پرورش شروع کرد و روشی را به وجود بیاوریم که مطالعه جدی گرفته شود که منظورمان تنها کتابهای درسی نیست، بلکه عادت مطالعه است که باید نهادینه شود. همچنین، می توان کتابهای به نسبت ارزان در اختیار جامعه قرار داد که این فرایند تحت حمایت از اصحاب نشر عملی است. دیگر اینکه، در مناسبتهای مختلف از مؤلفین کتابهای ارزشمند تجلیل به عمل آید که ایام نمایشگاه کتاب نیز از ایام مناسبی برای تجلیل است.

وی درمورد آخرین کتاب مورد مطالعه اش گفت: کتابهای مختلفی را مطالعه میکنم و در این ایام بیشتر غزلهای حافظ را مطالعه کرده ام.

نماینده مردم لارستان خنج و گراش، در رابطه با کتاب پیشنهادی خود به کاربران گفت: کتاب خاصی را نمی توانم عنوان کنم چرا که بستگی به سن فرد و دیگر شرایط او دارد.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top