بستن

صندلی‌های ویژه در بزرگ‌داشت روز معلم

بیست و نهمین یادواره بزرگ‌داشت مقام معلم روز سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ده صبح تا ۱ بعد از ظهر در سالن سراجی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا، در این مراسم امام جمعه‌ی گراش، فرماندار شهرستان، و مهروری، رییس اداره آموزش و پرورش، به مناسبت هفته معلم سخنرانی ایراد کردند.

اما نکته‌ی جالب توجه، اختصاص صندلی‌هایی با طراحی ویژه به معلمان و مدیران نمونه امسال بود. بعد از شنیدن سخنرانی‌ها، از ایشان با لوح تقدیر، کارت هدیه سه میلیون ریالی و  بسته‌های پتو تقدیر شد. همچنین بر روی سر معلمان گل‌های پرپر ریخته شد که توانست لبخند را به لب‌ها بنشاند. این ده معلم و مدیر از چند روز پیش با نصب بنرهایی در سطح شهر معرفی شده بودند.

علاوه بر دبیران، دانش‌آموزانی که در مسابقات استانی رتبه آورده بودند نیز حضور داشتند و قرار بر این بود که چهارشنبه، فردای آن روز، در همان سالن از ایشان تقدیر شود.

از جمله برنامه‌های دیگر این مراسم، که با مجری‌گری محمد نام‌آور، از فرهنگیان باسابقه اجرا شد، اجرای زنده‌ی موسیقی سنتی توسط حسین‌شیری و نظری، اجرای سرود دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی شاهد، خواندن مقاله‌ای در چند دقیقه توسط یکی از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه عالیان، و سرآخر اجرای شعبده‌بازی توسط محمدجهاندیده و محمد خواجی بود. حضار با بستنی و بیسکویت پذیرایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top