بستن

برگزاری نشست ائمه جماعات مساجد گراش

نشست ائمه جماعات مساجد شهرستان گراش عصر روز شنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه، در سالن همایش حوزه علمیه باقر العلوم علیه السلام گراش با حضور امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و ائمه جماعات مساجد در شهرستان گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گراش، در این نشست حجت الاسلام حبیب باقری ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و ولادت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت سال‌روز شهادت آیت الله مطهری، اظهار داشت: «یک سری حقوق و وظایف ائمه جماعت دارند و یک سری حقوق و وظایف مأمومین و هیأت امناء مساجد دارند. اگر این دو قشر وظایف خود را خوب انجام دهند آن مسجد بالنده و پررونق خواهد شد.» وی افزود: «مهم‌ترین وظیفه یا ویژگی ائمه جماعت این است که نسبت به حضور در مسجد منضبط، متواضع، خوش‌رو، اهل مطالعه و مسلط بر احکام مسجد و نماز باشد.»

حجت الاسلام باقری از مبلغین و ائمه جماعاتی که بدون هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی در مساجد مستقر می‌شوند انتقاد کرد و گفت: «سعی کنید در اداره تبلیغات اسلامی دارای پرونده تبلیغی باشید تا هم سوابق تبلیغی شما در پرونده ثبت شود و هم مورد حمایت‌های معنوی و مادی قرار گیرید.»

در پایان نشست از ائمه جماعات با لوح سپاس تقدیر شدند.

1 نظر

  1. اقای نویسنده خبر توو عکس نوشته نشسته ائمه جماعات شهر کراش نه شهرستان کراش. دقت کنید لطفا. خیلی فرق میکنه. دلیلی نداره تا جیزی شد بیشوند شهرستان رو به کراش بجسبونید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top