بستن

آمادگی گام به گام تا انتخابات اسفند ۱۴۰۲

هفت‌برکه: با حضور مدیرکل دفتر سیاسی استانداری فارس، ۴۸ روز مانده به انتخابات، آمادگی ستاد انتخابات شهرستان گراش برای انتخابات اسفند ۱۴۰۲ بررسی شد. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش عصر یکشنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲، محمود طاهرزاده در جلسه ارزیابی آمادگی شهرستان گراش در برگزاری انتخابات که با حضور مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: فرایند انتخابات در این شهرستان بر اساس تقویم زمانبندی انتخابات در حال اجرا است و جلسات ستاد انتخابات و هیات اجرایی به صورت مستمر برگزار و مسائل و موضوعات مرتبط با انتخابات هر یک بر اساس شرح وظایف قانونی مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در روند امور مرتبط با ستاد انتخابات شهرستان گراش عمده امور اجرایی و پشتبانی بر عهده کمیته های این ستاد است که تاکنون با تلاش همه همکاران در مرکز شهرستان و بخش های تابعه، امور اجرایی برگزاری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به شکل مطلوبی پیش رفته و یا درحال اجرا است.

محمود طاهرزاده با بیان اینکه بررسی وضعیت آنتن دهی شعب اخذ رای با استفاده از دستگاه های احراز هویت برای برگزاری الکترونیکی انتخابات در حال انجام است افزود: تدارکات لازم برای اعزام شعب سیار به مناطق دور دست و صعب العبور نیز در نظر گرفته شده است

فرماندار گراش افزود: تاکید مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی سیزدهم بر این است که انتخاباتی پرشور، سالم و در امنیت کامل برگزار شود و همه ما در تحقق این امر و مشارکت حداکثری در انتخابات مسئولیت داریم.

وظیفه مجریان انتخابات امانتداری است

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس نیز در این جلسه اظهار داشت: وظیفه اصلی مجریان انتخابات، اجرای صحیح قانون و امانتداری است و در این راستا دست اندرکاران باید همه توان و تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و باشکوه به کار گیرند.

محمد رضایی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخابات دانست و اظهار داشت داشت: انتخابات پیش رو در فارس با محوریت راهبردهای مذکور در کمال سلامت و امنیت برگزار خواهد شد.

وی گفت: ما امسال بزرگترین رخداد سیاسی را در قالب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پیش داریم. در این راستا جلسات آمادگی و آموزش‌های مختلف را از خردادماه سال جاری همزمان با تشکیل ستاد انتخابات به طور مداوم برگزار کردیم.

رئیس کمیته سیاسی و دبیر ستاد انتخابات استان فارس با بیان اینکه ستاد انتخابات استان به شکل میدانی در شهرستان‌ها به منظور ارزیابی اقدامات حضور دارد، افزود: ارزیابی ۱۵ حوزه انتخابیه استان فارس در دستور کار قرار گرفته است و برای مراحل مختلف خود را آماده‌ کرده‌ایم تا بتوانیم شاهد برگزاری یک انتخابات صحیح، سالم و با امنی باشیم

دبیر ستاد انتخابات استان فارس با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت جوانان به ویژه دانش آموزان رای اولی در امور اجرایی انتخابات و شعب اخذ رای گفت: حضور دانشجویان، دانش آموزان و نسل جوان به عنوان سفیران امید در امور اجرایی انتخابات در زمینه مشارکت حداکثری موثر خواهد بود.

وی به ثبت شعب اخذ رای در سامانه جامع انتخابات کشور اشاره کرد و افزود: فرمانداری گراش باید تا یازدهم بهمن ماه اطلاعات مربوط به شعب اخذ رای حوزه های انتخابیه را در سامانه جامع انتخابات ثبت کنند

محمد رضایی خاطر نشان ساخت: امیدواریم در انتخابات اتی با کمک و همراهی تمام دلسوزان و دوستداران انقلاب اسلامی از سلایق مختلف سیاسی، بتوانیم زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top