بستن

بلوار خلیج فارس، روشن می‌شود

هفت‌برکه: انتهای بلوار خلیج فارس گراش که در جاده گراش به سمت لار قرار دارد فاقد روشنایی است و این مساله حوادث ترافیک زیادی را در پی داشته است. با برگزاری جلسه‌ هماهنگی در فرمانداری گراش تامین روشنایی این ۳ کیلومتر در دستور کار ادارات قرار گرفت. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲، محمود طاهرزاده با تاکید بر ضرورت تامین روشنایی محور گراش – لار ‘tj: با حضور شهردار گراش، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان، سرپرست اداره راه و شهرسازی گراش و مدیریت شرکت توزیع برق شهرستان مشکل تامین روشنایی بلوار خلیج فارس حد فاصل محور گراش _ لار بررسی شد.

فرماندار گراش گفت: مقرر شد با همکاری فرمانداری، اداره کل راه و شهرسازی لارستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش و شرکت توزیع برق پس از کارشناسی‌های لازم تجهیزات مورد نیاز به منظور روشنایی بلوار خلیج فارس اعم از ترانس، پایه و غیره تامین و کمبود روشنایی در محور گراش_ لار برطرف شود.

فرماندار گراش افزود: تکمیل روشنایی بلوار خلیج فارس در محور گراش – لار به طول ۳ کیلومتر به اعتباری بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان نیاز دارد.

وی تصریح کرد: در اجرای این پروژه سلب مسئولیت کردن از خود توسط مدیران توجیه ندارد و دستگاه‌های اجرایی باید به عنوان یک مجموعه هماهنگ در راستای حل مشکلات و خدمت رسانی به مردم حرکت کنند.

فرماندار گراش اجرای این طرح را در راستای کاهش تصادفات شبانه و سوانح عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف بهینه سازی و تامین روشنایی مطلوب برای افزایش امنیت مردم و خانواده‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top