بستن

رکا‌ب‌زنی گروه ۱۶۰ نفره دوچرخه‌سواران در سواحل خلیج فارس

 هفت برکه: پنج نفر از دوچرخه سواران گروه سایکل توریست گراش با شرکت در گردهمایی کلوپ ملی گردشگری با دوچرخه، مسیر پارسیان تا جزیره‌ی کیش را رکاب می‌زنند. 
به گزارش هفت برکه: دوشنبه، ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ سفر محمدرضا کارگر، یوسف جباری، جلال ایزدی، علی اصغر کارگر و جعفر علیپور، پنج دوچرخه‌سوار گراشی در گردهمایی ملی کلوپ گردشگری با دوچرخه، از پارسیان آغاز شد. طبق برنامه‌ی پیش‌بینی شده، این گردهمایی ملی، پنج روز به طول می‌انجامد، دوچرخه‌سواران بعد از دو روز رکاب‌زنی از پارسیان تا بندر آفتاب در نهایت سه روز در جزیره کیش اقامت خواهند کرد و در این جزیره نیز رکاب می‌زنند. 
جلال ایزدی، سرپرست گروه دوچرخه‌سواران گراش می‌گوید:«۱۶۰ نفر از دوچرخه‌سواران از سراسر کشور در این رویداد حضور دارند که از این میان، پنج نفر از آن‌ها، اعضای گروه سایکل توریست گراش هستند. کوچکترین فرد این گروه چهار ساله که همراه پدر و مادرش در این گردهمایی حضور دارد و بزرگترین فرد خانمی هفتاد ساله است. ما صبح  هیجدهم دی ماه از شهر پارسیان حرکت کردیم و دیشب در بندر مقام در کمپینگ استراحت کردیم. امروز نیز در حال ادامه دادن به مسیرمان هستیم
او با اشاره به این که این چندمین سفر با دوچرخه در سطح ملی و بین‌المللی است که گروه سایکل توریست و هیات دوچرخه‌سواری گراش در آن شرکت می‌کند، می‌گوید:«این رویداد از طرف کلوپ ملی گردشگری با دوچرخه برگزار می‌شود. تمامی سفرهای گروه سایکل توریست گراش با هزینه شخصی به سرانجام رسیده است اما برای اولین بار شورا و شهرداری گراش با تامین بخشی از هزینه‌ی این سفر از ما حمایت کرده است که جا دارد از آن‌ها تقدیر و تشکر کنیم.»
ایزدی با بیان هدفی که این گروه دوچرخه‌سواران گراشی از شرکت در این رویداد ملی داشتند، ادامه می‌دهد:«هدفی که ما از شرکت در این رویدادها داریم؛ معرفی شهر و شناخت فرهنگ گراش در سطح کشور است.»
او در پایان می‌گوید:«شرکت کنندگان در این برنامه‌ها با روحیات و اخلاق و رفتار و آداب مختلفی حضور دارند. یک سایکل توریست باید روحیه خود را با تمام این افراد با صبر و حوصله وفق دهد تا تجربه خوبی به یادگار بماند.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top