بستن

۹۰۰ نفر متقاضی نهایی مسکن ملی در اوز

هفت‌برکه: مسکن ملی اوز برای ۹۰۰ نفر در ۶ فاز ساخته خواهد شد.گراش با ۲۵۰۰ متقاضی نهایی شده دو و نیم برابر اوز متقاضی مسکن ملی دارد. 

به گزارش پسین اوز، فرماندار اوز به اتفاق مشاور استاندار در امور اهل سنت از فازهای ۱ و ۲ نهضت ملی مسکن شهر اوز بازدید و گفت: ۲ هزار نفر از اهالی شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۹۰۰ نفر واجد شرایط لازم بوده و ثبت نام آنان نهائی شد. برای پیشرفت امور، کمیته پیگیری مسکن در فرمانداری تشکیل که رئیس بنیاد مسکن دبیر جلسه است و جلسات هر هفته بدون دعوت و بعداز ظهر روزهای یکشنبه به طور مرتب با حضور کلیه اعضاء تشکیل می شود.

محمد محمدی افزود: تا کنون ۴۶۰ پروانه توسط شهرداری صادر شده و فازهای یک و دو پیشرفت بسیار خوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه ۱۰۲ واحد در فاز یک و ۲۲۲ واحد در فاز ۲ ساخته می شود گفت: پیمانکار فقط دستمزد می گیرد و بنیاد مسکن مصالح مرغوب را مستقیماً از کارخانه ابتیاع می کند. محمدی با اشاره به کیفیت بالای مسکن ملی اظهار داشت شبکه فیبر نوری در خارج و داخل ساختمان استفاده می شود و احتیاجی به سیم تلفن نیست و تلویزیون کابلی هم می توان استفاده کرد.

فرماندار در پایان گفت: فازهای ۳ و ۴ در حال آماده سازی زمین و فاز ۴ که ۱۶۰ واحد بوده و فاز ۵ و ۶ که هر کدام ۵۶ هکتار زمین داشته که فاز ۶ در حال بازبینی زمین و فاز ۵ در حال بررسی هستیم، به زودی آماده ساخت شده و انتظار می رود تا پایان ساخت ۶ فاز نهضت ملی مسکن در اوز تمامی متقاضیان ثبت نام شده صاحب مسکن شده و حتی اضافه هم خواهیم داشت.

 ناصر هنر گفت: در هر مورد که احتیاج به همکاری باشد در خدمت هستم.

1 نظر

  1. من خودم متقاضی مسکن ملی هستم ۹۰ درصد صحبتهای جناب فرماندار درست نیست فرافکنی است از سال ۱۳۹۹ استارت خورده تازه به این مرحله رسیده یم باز جعلز طبقه بود قرارداد امضا شد پیمانکار شروع کرد زدند هر پی کار کرده بود را نابود کردند و اصلا معابر را تغییر دادند با یک حساب سر انگشتی ۶ سال وقت می برد تا تمام شود.
    امان از فرافکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top