بستن

جهش دانشگاه آزاد گراش با پذیرش ۱۵۵ دانشجوی جدید

هفت برکه: با افزایش ثبت‌نام و رشد جمعیتی دانشجو در نیم سال دوم ۱۴۰۲ و نیم سال اول ۱۴۰۱، دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گراش به رشد ۱۵۰ درصدی رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گراش:رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با توجه به رشد چشمگیر ثبت‌نام دانشجویان و اضافه نمودن واحدهای جدید آموزشی و نیز انتخاب واحد دانشجویان در ترم اول سال تحصیلی ۱۴۰۲/۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گراش از رییس این واحد آموزشی، تقدیر کرد.

دکتر مهدی مهدی زاده در گفت‌وگو با هفت برکه گفت:«در نیم سال دوم ۱۴۰۱، ۸۶ دانشجو و در نیم سال اول ۱۴۰۲، ۱۵۵ دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی گراش ثبت‌نام کرده‌اند. این در حالی است که پیش از این در ترم‌های گذشته، تنها حدود ۲۰ تا ۲۳ نفر به این دانشگاه وارد می‌شدند. امسال ما بالاترین رشد دانشجو را داشتیم و پذیرش دانشجویان ما از تعداد دانشجویان مرکز اوز و خنج نیز بیشتر بوده است. در حال حاضر ۲۸۰ دانشجو در دانشگاه آزاد گراش مشغول تحصیل هستند.»

او ادامه می‌دهد:«رشته‌های آموزش ابتدایی، زیبایی پوست و مو، حسابداری و برق در این دانشگاه متقاضی زیادی دارد و رشته‌هایی مانند سردسازی، مطبوع و گرمایشی، مددکاری اجتماعی و معماری از سوی دانشجویان در این دانشگاه اقبالی نداشته و کم طرفدار است.»

دکتر مهدی‌زاده با بیان این که امسال هیچ دانشجوی تفاهمی در این دانشگاه نداریم، گفت:«امسال برای اولین بار بدون گرفتن رشته و پذیرش دانشجو به صورت تفاهمی از دانشگاه‌های دیگر، به این رشد رسیده‌ایم و در نهایت هدف ما رسیدن به استقلال است. با وجود این که ما در این دانشگاه تنها کارشناسی رشته کامپیوتر را داریم و سایر رشته‌ها به صورت کارشناسی ناپیوسته و کاردانی است، این حجم از استقبال و ورودی دانشجویان برای ما نشانی از قرار گرفتن در مسیر رشد است.»

او در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گراش گفته است:«از رشد ۱۵۰ درصدی دانشگاه آزاد شهرستان گراش بسیار خوشحال و خرسند هستیم حقیقتا منتظر این جهش بی‌سابقه بودیم چون از ۶ ماه قبل اهدافی را دنبال کردیم و از ایده‌هایی استفاده نمودیم و تحولات زیادی را در این واحد آموزشی به وجود آوردیم که خدا را شکر زحمات به بار نشست و جادارد از همه همکاران و اساتید گرانقدر اعضای هیات امنا و نیز دانشجویان که در این راه ما را همراهی نمودند، تشکر کنم.»

مهدی زاده در ادامه افزود:«تلاش برای ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گراش و استفاده بهینه از منابع انسانی یکی از برنامه‌های حیاتی ما محسوب می‌شود که با استفاده از تکنیک‌های مدرن و به روز بتوانیم به این راهبرد دست یابیم. امید است در آینده نیز این رشد و توسعه در ابعاد متعدد ادامه داشته باشد.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top