بستن

دانلود شماره ۱۶ افسانه گراش

شماره اردیبهشت ماه نشریه افسانه گراش با تیتر «رونمایی از نامزدهای شورای شهر» منتشر شد.

۹ اردیبهشت شماره شانزدهم افسانه گراش با تغییراتی در صفحه‌آرایی و ترتیب صفحات منتشر شد. گزارش اصلی این شماره به روند ثبت نام نامزدهای شورای شهر گراش اختصاص دارد. به دلیل منع قانونی اسامی نامزدها در این شماره درج نشده است. در سرمقاله نیز محمد خواجه‌پور رویکرد نشریه به انتخابات شورای شهر را تشریح کرده است.

پرونده این شماره با شش مطلب به هفته بهداشت اختصاص دارد. در گزارش نخست مینا غفوری و زهرا فردفانی به سراغ بیماران بیمارستان گراش رفته‌اند. رضا شیروان در گزارشی دیگر با تیتر «بر لب جوی نشین و وضع بهداشت ببین» به معضل فاضلاب کوچه‌ها توجه کرده است. یادداشتی از مرضیه علی‌نژاد با موضوع سلامت روان و گزارشی از راحله بهادر درباره زندگی و اشتغال معلولین بخش‌های دیگر پرونده هفته بهداشت است.

در صفحه ورزش ابوالحسن محمودی بعد از سال‌ها به سراغ ابراهیم اعتمادی رکوردار سابق مهارت‌های فردی رفته است. اعتمادی این سال‌ها در یک فرش‌فروشی مشغول کار است.

ستون‌های زیر پوست شهر، یک زندگی، پیش‌نهاد، مرور مطبوعات و عیش در صفحه ستون‌ستان قرار گرفته است. در صفحه شما نیز محسن محمدی در یادداشتی یاد مرحوم حاج‌آقا اسماعیلی را گرامی داشته است.

صفحه آخر شماره جدید با ستون‌های تازه مثلسل و نوستالژی منتشر شده است.

شماره جدید افسانه را می‌توانید از نمایندگی‌های گراش، لار، اوز، فداغ و ارد بگیرید. نسخه PDF نشریه را می‌توانید از گریشنا بگیرید. (دانلود)

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top