بستن

صادق ظرافت اولین تکواندکار دان ۵ گراش

هفت‌برکه: رییس ۲۰ ساله هیات تکواندو گراش کمربند دان ۵ تکواندو گرفت. 

به گزارش هفت‌برکه یکشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی  مراسمی با حضور رییس شورای شهر، شهردار و رییس اداره ورزش جوانان گراش، در محل سالن تکواندو گراش برگزار شد. در این مراسم صادق ظرافت تکواندوکار با سابقه گراشی و رییس هیات تکواندو کمربند دان ۵ را بر کمر بست. ظرافت با شرکت در دوره ارتقا در کرمانشاه توانست این عنوان را به دست آورد. 

صادق ظرافت از سال ۱۳۶۸ تکواندو را زیر نظر استاد شهرام سوفسطایی شروع کرد و بعد از تعطیلی چندساله‌ای مجدد از سال ۱۳۸۳ با همکاری اسدالله آهنی که در آن زمان رییس کانون آینده‌سازان گراش بود دوباره فعالیت این رشته در گراش را سر می‌گیرد و به ریاست هیات تکواندو می‌رسد. فعالیت بخش بانوان نیز از سال ۱۳۸۵ با مربیگری خانم کاظمی آغاز می‌شود.

ظرافت سال ۱۳۹۵ دان چهار تکواندو را دریافت کرده بود و در حال حاضر تنها تکواندوکار دارنده دان پنج در گراش و جنوب فارس است. 

صادق ظرافت در مورد آخرین وضعیت ساخت خانه تکواندو گراش گفت: «بعد از چند بار مراجعه به شیراز و پبگیری‌هایی که در گراش انجام داده بودیم زمینی در کنار پارک سلیمانی (ورزش) از طرف مسکن شهرسازی واگذار شده است که به همت خیر نیک‌اندیش حاج صادق زمانی گراشی و به یاد سعید زمانی در حال ساختن است.»

در این برنامه همچنین از دختران و پسران مقام‌آور تکواندو در مسابقات استانی و منطقه‌ای تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top