بستن

عبدالملکی سهم گراش از سفر رئیس‌جمهور به فارس

هفت‌برکه: حجت‌الله عبدالملکی همزمان با سفر هیات دولت به استان فارس به عنوان نماینده رییس جمهور به شهرستان گراش سفر می‌کند. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، سه‌شنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲، فرماندار گراش در جلسه شورای اطلاع رسانی و فضای مجازی در جمع خبرنگاران از حضور حجت‌اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی به عنوان نماینده ویژه سفر رئیس جمهور به فارس در گراش خبر داد و افرود: «همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان فارس، حجت‌الله عبدالملکی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، صبح پنجشنبه ۲۰ مهرماه به گراش سفر خواهد کرد.»

فرماندار گراش در تشریح سفر مشاور رئیس جمهور به گراش گفت: برگزاری جلسه شورای اداری، دیدار چهره به چهره با مردم و بازدید از پروژه های نیمه تمام از جمله مجتمع اداری و جاده چک چک از مهمترین برنامه های این سفر است.

فرماندار گراش افزود: در این سفر رایزنی ها برای تکمیل پروژه های نیمه تمام انجام خواهد گرفت و امیدواریم دستاورد خوبی در حوزه جذب اعتبارات ملی داشته باشیم همچین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان در حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی بیان خواهد شد.

محمود طاهرزاده گفت: در سفر مشاور رئیس جمهور به شهرستان پروژه ساختمان اداری و مجتمع اشتغال زایی موسسه خیریه صولت عنیبه با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان با زیربنای ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع به بهره برداری می‌رسد. اعتبارات ساخت این موسسه به همت خیرین تامین شده است

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم گام‌های موثری برای توسعه گراش برداشته شده است، تصریح کرد: خدمات دولت سیزدهم با ادوار گذشته قابل مقایسه نیست به طوری که در دو سال گذشته بیش از ۱۵۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد تومان در شهرستان گراش افتتاح و یا کلنگ زنی شده است.

وی افزود: تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تعریف چند پروژه ضروری از جمله انتقال آب از خلیج فارس، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در سفر نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان مطرح خواهد شد.

فرماندار گراش تکمیل پروژه ساخت جاده چک چک، مجتمع اداری، ورزشگاه محبی و تونل شهدای خلیج فارس را ۴ طرح مهم نیم تمام عمرانی شهرستان عنوان کرد و افزود: برای تکمیل این طرح‌ها اعتباری افزون بر هزار میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش هفت‌برکه فرماندار گراش گفت: نامه‌هایی را در حوزه‌های مختلف آماده می‌کنیم. موضوعاتی مانند جاده چک‌چک، آبرسانی به فداغ و خلیلی، تونل شهدای خلیج فارس، حل مشکل سند شهرک آزادگان، تکمیل ورزشگاه‌های محبی، حل مشکل سند شهرک صنعتی، تقاضای انتقال آب دریا از خلیج فارس، ارتقا دهستان فداغ به بخش و حل مشکل محدوده اختلافی گراش و لار از جمله درخواست‌هایی است که به صورت مکتوب ارائه می‌شود و انشاالله بین مصوبات قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام محمد غلامی، امام جمعه موقت گراش، در این جلسه گفت: حضور آقای عبدالملکی نمی‌تواند چندان دوای درد شهرستان باشد و منتظر باشید که گلایه مردم را بشنوید. ما از استاندار هم گلایه داریم که نیازهای شهر و شهرستان را در سفرها دیده‌اند و باید نماینده‌ای از هیات دولت انتخاب شود که متناسب با خواسته‌های شهرستان باشد.

غلامی گفت: باید فرصتی برای دیدارهای هم فراهم شود که مردم بتوانند خواسته‌ها و دغدغه‌های خود را با نماینده دولت مطرح کنند.

عبدالملکی پیش از حضور در هیات دولت به عنوان کارشناس برنامه میدون به جنوب فارس سفر کرده بود. 

وزیر ورزش در لار و اوز 

رئیس جمهور و هیئت دولت برای دومین بار در روزهای پنج شنبه ۲۰ و جمعه ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ به استان فارس سفر می‌کنند. خبرگزاری ایسنا در خبری امروز وزرا و اعضای دولت به شهرستان‌های فارس را اعلام کرده است. 

نخستین برنامه سفر رئیس جمهور به استان فارس، بازدید و افتتاح شش قطعه آزادراه شیراز- اصفهان است و دیدار حجت الاسلام رئیسی با آحاد مردم استان پنج‌شنبه بعد از ظهر ساعت ۱۵:۳۰ در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شهر شیراز بدون نیاز به کارت ورود انجام می‌شود و صبح جمعه نیز رئیس جمهور دیدار مردمی در شهرستان رستم با مردم خواهند داشت.

سخنرانی در مراسم بزرگداشت سالروز حافظ، شرکت در شورای اداری و برنامه ریزی استان فارس، حضور در نشست خبری با خبرنگاران، دیدار با هنرمندان، شعرا، دیدار و جلسه با اساتید، دانشمندان و نخبگان دانشگاهی، دیدار با دانشجویان جدیدالورود به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، افتتاح خط دوم انتقال آب به شهر شیراز از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در دومین سفر خود به استان فارس است.

«بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» در شهرستان‌های فسا، داراب و زرین دشت برای افتتاح ۱۶۰ تخت خوابی امام حسین (ع) و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌ها حضور خواهد یافت.

«حجت‌الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری_ صنعتی و ویژه اقتصادی» نیز در شهرستان خنج، گراش و اوز برای بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

«جواد اوجی وزیر نفت» نیز در شهرستان‌های لامرد و مهر برای افتتاح واحد پالایشگاهی پتروپیمان دانا در مهر و بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی در سطح استان سفر خواهد کرد.

«روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی، فناوری و اقتصادی دانش بنیان رئیس جمهور» به شهرستان لارستان و جویم در جنوب استان فارس سفر خواهد کرد تا برج علم و فناوری لارستان، پروژه گازرسانی به جویم و کلینک قلب الزهرا (س) لار را افتتاح کند؛ همچنین معاون علمی رئیس جمهور در مراسم دیدار با دانشجویان و اساتید استان فارس و افتتاح برج فناوری پارک علم و فناوری پارس شیراز نیز شرکت خواهد داشت.

«کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان» در شهرستان‌های شیراز، لارستان و اوز با هدف بررسی مشکلات و مسائل این شهرستان‌ها و افتتاح پروژه‌های ورزشگاه ۳ هزار نفری خیرساز منیری لارستان، ورزشگاه یک هزار نفری خیرساز اوز، بازدید از ورزشگاه ۶ هزار نفری شهید سلیمانی شیراز و استادیوم فوتبال پارس مرکز استان حضور خواهد یافت.

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. جناب فرماندار اخه این حرف ها چیه که میزنی: در دولت سیزدهم فلان فلان، این دولت با ادوار قبل قابل مقایسه نیست!!!!
    فکر کنم توهم زدین
    آخه تو شهر ما دولت چیکاره است؟؟؟؟ ایا هیچ ردی از این دولت و دولت قبل هست؟؟؟؟؟
    شما که نماینده عالی دولت باشی بقیه ماجرا مشخصه
    یه کم فکر کن بعد سخنرانی کن.

  2. برادر جان چندان فرقی. نمی کند که چه کسی بیاد. گراش از الان همه برنامه ها در شیراز مشخص وتدوین. شده است تنها یک ملاقات صوری. در شهرها. انجام. میشود. وهم برمیگردند شیراز. والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top