بستن

نمایشگاه پاییزه فروش کالا در بوستان یاران

هفت برکه: نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا زیر نظر اصناف از هفدهم مهر ماه در محل بوستان یاران برگزار می‌شود.

اسماعیل بلبلی، رئیس اداره صمت گراش در گفت و گو با هفت برکه گفت: «قرار بر این است که نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در تاریخ هفدهم مهر ماه در بوستان یاران برپا شود و تا حداقل ده روز ادامه داشته باشد. البته در صورتی که اصناف به عنوان مجری درخواست دهد و هیات نمایشگاه توافق کند امکان تمدید آن نیز وجود دارد.»

حسین فولادی، رییس اتاق اصناف گراش در رابطه با تعداد غرفه‌ها می‌گوید: «بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ غرفه در این نمایشگاه برپا خواهد شد. متقاضیان گراشی یا غیر گراشی می‌توانند برای شرکت در نمایشگاه معرفی‌نامه‌ای از اداره صمت یا اتاق اصناف دریافت کنند و برای رزرو غرفه با شماره‌ی ۰۹۱۲۰۷۶۴۳۳۶ تماس بگیرند.»

فولادی با اشاره به کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد، گفت:«در این نمایشگاه کالاهای ایرانی از جمله تولیدات صنعتی و مشاغل خانگی، سوغات و هدایا عرضه خواهد شد، تولیدی‌ها نمایندگان خود را برای حضور در نمایشگاه معرفی می‌کنند. امتیاز ما به متقاضیان بومی این است که با دریافت نامه از اتاق اصناف غرفه‌ها را با تخفیف در اختیار آن‌ها قرار خواهیم.»

او در ادامه گفت:«مسئول برگزاری این نمایشگاه اتاق اصناف است و فرمانداری، شهرداری،ادره‌ی صمت و نیروی انتظامی و چند اداره دیگر نیز در برپایی نمایشگاه با ما همکاری خواهند داشت.»

سال گذشته نیز نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا شهریور ۱۴۰۱ در گراش بوستان شهر برگزار شد. این نمایشگاه امسال در بوستان یاران برگزار می‌شود. 

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top