بستن

دکتر مهربد قاسم‌پور، اولین فوق تخصص شبکیه چشم در جنوب فارس

هفت‌برکه – گزارش آگهی: چشم پزشکان به دلیل حساسیت این عضو مهم بدن همواره مراجعات زیادی دارند و بسیاری از بیماران برای دریافت خدمات چشم‌پزشکی از شهرهای منطقه راهی شیراز و حتی تهران می‌شوند. با حضور دکتر مهربد قاسم‌پور فوق تخصص شبکیه و لیزر، برای نخستین‌بار لیزر شبکیه با دستگاهی پیشرفته در زمان کوتاه و سریع در همین گراش انجام می‌شود.

دکتر مهربد قاسم‌پور از جلمه نخبگان جامعه پزشکی ایران است او دارای مدال طلای المیپاد کشوری و عضو بنیاد ملی نخبگان کشور است. دکتر قاسم‌پور متخصص، جراح چشم و دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌باشد و پس از آن نیز مدرک فوق تخصص شبکیه و لیزر را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گرفته است.

 دکتر قاسم‌پور از دو سال پیش به عنوان نخستین فوق تخصص شبکیه فعالیت خود را در جنوب فارس آغاز کرد و در درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان گراش بیمارانی از نقاط مختلف فارس، غرب هرمزگان و حتی بوشهری را ویزیت و جراحی می‌کند. 

با خرید یکی از پیشرفته‌‌ترین دستگاه‌های لیزر شبکیه که نمونه آن در منطقه وجود ندارد دوره جدید فعالیت دکتر قاسم‌پور در مطب شخصی خود در ساختمان پزشکان طالب آغاز شده است. دکتر قاسم‌پور در مورد ویژگی این دستگاه لیزر شبکیه می‌گوید: «برخی از بیمارانی که خونریزی شبکیه داشته‌اند به ویژه بیماران دیابتی پس از معاینه با این دستگاه ویژه در ۵ تا ۱۰ دقیقه لیزردرمانی می‌شوند.»

دکتر قاسم‌پور تاکید می‌کند: «بیماران دیابتی حتما نیاز به معاینه‌ای دوره‌ای شبکیه دارند حتی اگر در بینایی خود مشکلی احساس نمی‌کنند ممکن است دچار خونریزی مخفی شبکیه شده باشند و باید قبل از این که کار از کار بگذرد تحت درمان قرار بگیرند.»

تشخیص و درمان آب مروارید و آب سیاه، تجویز عینک، درمان تنبلی چشم از دیگر خدماتی است که همانند دیگر مطب‌های چشم پزشکی در مطب دکتر قاسم‌پور نیز انجام می‌شود. 

از دکتر قاسم‌پور می‌پرسیم آیا به جز درمان در بخش زیبایی هم مراجعاتی دارد. می‌گوید: «جراحی زیبایی پلک و رفع افتادگی پلک و گاهی تزریق بوتاکس و فیلر هم در مطلب انجام می‌شود. هر چند بخش عمده مراجعات ما مربوط به لیزر شبکیه است چون جای دیگری در منطقه این درمان انجام نمی‌شود.»

دکتر قاسم‌پور در مورد خدماتی که اختصاصی مطب است، گفت: «تیالیا داروی تزریقی داخل چشمی برای درمان تورم و خونریزی شبکیه است که تا به حال فقط در شهر شیراز موجود بود. از این به بعد در شهر گراش موجود شده و این داروی خاص را در مطب تزریق می‌کنیم.»

مطب دکتر قاسم‌پور در طبقه دوم و واحد ۲۰۳ ساختمان تازه تاسیس پزشکی طالب در بلوار خلیج فارس گراش قرار دارد. 

برای دریافت نوبت می‌توانید با شماره ۰۹۹۲۸۸۰۴۹۸۴ یا شماره تلفن ثابت ۰۷۱۵۲۴۵۹۸۳۰ تماس بگیرید. 

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top